Dato for KS

Snooki

Bosatt på Babyverden
Januarskatter 2015
Da ble daton satt.
5.januar kommer jenta mi <3

Ønsket og håpet var jo egentlig 2.januar, men på grunn av økonomiske kutt på ST.olavs så har de nå bestetm seg for å sammle alle KS til mandager og tirsdager :( blæ..

Men heller 5.januar enn 29.desember.

Før kontrollen blir den 2.januar, så hvis det skulle være tegn på fødsel så blir jeg nok passet på. For dette blir snitt nr 3 å da ønsker de overhode ikke no rier, pga veldig svak livmorvegg.
Men har trua på at dette går bra :)

05.01.15 er jo en fin dato det :D

Kjempe fin dato :D Spennende :D

Den dagen blir jenta mi 1 år og 6 mnd, så det er jo en veldig fin dato:D

Jeg fikk ikke like fin dato. planlagt KS 22/12-14.... ;) I morgen er det bare 6 uker igjen.

Da ble daton satt.

Ønsket og håpet var jo egentlig 2.januar, men på grunn av økonomiske kutt på ST.olavs så har de nå bestetm seg for å sammle alle KS til mandager og tirsdager :( blæ..

Før kontrollen blir den 2.januar, så hvis det skulle være tegn på fødsel så blir jeg nok passet på. For dette blir snitt nr 3 å da ønsker de overhode ikke no rier, pga veldig svak livmorvegg.

Jeg har termin 6. jan, kanskje vi sees på St.Olavs:)

Termin 13 jan. Så 8 dager før termin blir KS.
Jeg personlig syns det er litt for tett oppå termin, siden dette er nr 3.
Men når det er helligdager å ned kuttinger så er det vel fint lite jeg kan få klaget på.

Jeg fikk som sagt bare 7 dager før termin og er også min nr 3! Tror det er vanlig praksis:)

Hadde 12 dager før termin med nummer 2.
Å det var på tampen. Var moden å 1-2cm åpning å registrert små rier på monitoreren dagen før ks'et.
Så er spent denne gang gitt.

Jeg var fullt moden med 4 cm åpning og rier av og på med nr 2 fra uke 37, men fdsel hadde fortsatt ikke startet når vanet ble tatt 38+6 ;)

Jeg var fullt moden med 4 cm åpning og rier av og på med nr 2 fra uke 37, men fdsel hadde fortsatt ikke startet når vanet ble tatt 38+6 ;)

Oi går det ann? Der ser du hvor lite jeg vet ang fødsel :p
Kun vært aktuelt med ks til meg så har aldri satt meg inn i fødselsforløpet ;)

Oi går det ann? Der ser du hvor lite jeg vet ang fødsel :p
Kun vært aktuelt med ks til meg så har aldri satt meg inn i fødselsforløpet ;)

Jepp, går absolutt ann. Veldig vanlig når man er fleregangsfødende.
Hadde 2 cm åpning i uke 36 og som sagt da 4 cm og helt moden når vannet ble tatt. Fødselen ville bare ikke starte av seg sev og jeg var utslitt;)

Spent på om jeg holder til KS denne gang da. Fødte nr 1 i uke 37+2 og nr 2 i uke 38+6. Men tar det helt rolig da, rekker jeg ikke KS så gjør jeg ikke det;)

Da ble daton satt.

Når har du termin vis du skulle føde normalt?

Back
Topp