Date <3

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Igår hadde vi barnevakt i 4 timer. Vi var ute i byen,og delte en flaske vin.
Snakket,flørtet,koste oss masse..
Deilig å kunne være litt på tomannshånd innimellom...
Man blir som en ny person :)

Det hørtes vilt deilig ut! :) Misunnelig ja!!

Vi har hatt store planer om det, men siden den lille banditten vår er livredd folk for tiden, har alle slike planer blitt skrinlagt :( Har flere som har tilbudt seg å være barnevakt, men det hjelper jo lite når han får panikk når de prøver å plukke ham opp. :( Nå får vi svigermor på besøk over nyttår, og vi håper han skal bli vant til henne når hun er her døgnet rundt ei lita uke sånn at vi også kan få tatt en tur ut og kose oss litt :)

Lykke til :) Håper det ordner seg for dere.. Man trenger litt kjærestetid også <3 Og jeg er sikker på at det kommer til å gå fint,når Asle ser hun i noen timer/dager :)

Takk for det! :)
Vi kunne godt tenkt oss å gå på kino og se Hobbiten blant annet, og kanskje få oss en bedre middag :)

Det hørtes veldig koselig ut! =)

Vi var ute og spiste og på kino for å få med oss Hobbiten rett før jul.Veldig deilig med en kveld ute:-)
Snuppa ble passet av svigermor,og hadde det kjempefint.Ble lagt nesten til rett tid,og fikk masse kos:-)

Vi har også skrinlagt å gå ut samtidig inntil snuppa begynner å ta kveld før oss. Hun er en baby som vet hva hun vil på kveldstid, så hver gang vi har hatt barnevakt på kveldstid har det vært bare hyl og skrik på henne. Mens når vi selv er hjemme og håndterer henne som hun foretrekker er hun bli som ei sol helt til hun slokner inntil meg når vi har lagt oss...så vi har blitt enig om at vi ikke orker å gå ut på kveldstid sammen før vi vet at hun sover mena vi er borte. først da kan vi nyte fritiden og hverandre, klarer ikke å slappe av når jeg ver at hun er hjemme og skriker:(

Sent from my ST25i using BV Forum

Vi har heldigvis noenlunde fast leggetid, så vi får litt alenetid på kvelden. :sleep002 Legger ham ut i mørket på soverommet rundt kl 21:30 selv om han er lys våken, og det går det helt fint. Vi har babymonitor med kamera, så vi kan se ham selv om det er helt mørkt der inne. Så han ligger der og leker med hendene sine og sutter på smokken sin :binkybaby før han legger seg til å sove. Tror jeg kan telle på en hånd de gangene han har begynt å gråte, og da har det bare vært å gå inn og snakke rolig til ham mens jeg stryker ham på kinnet, så har han roet seg med en gang og lagt seg til å sove. :sleep011 Deilig!
De siste dagene har han vært så trøtt på kvelden at vi har måttet legge ham litt tidligere, men det har gått helt greit det også. Blir bare litt tidligere morgen..

åh, så koselig det hørtes ut :) Vi skal ut i dag på vennejulebord :) også skal vi på "huset" som vi kaller det ;) lokal pub, hvor alle møtes 5 juledag :) så det blir koselig, vi skal dra med snuppa i 5 tia, og være der 1 time eller 2, sammen med henne, så hun roer seg litt til tante og onkelen sin :) Det går sikkert bra, men jeg kjenner at jeg gruer meg ganske....Men de er så flinke med henne så det går sikkert bra, det eneste er at hun kan bli litt suttrette på kveldstid, viss hun ikke blir lagt tidlig nokk....så jeg håper at de hører på meg å legger henne allerede når hun begynner å bli trøtt.

Samboern min sa at de har 3 onger selv (2 er "voksne", og den siste er 10) så de vet va de driver med....men så sa jeg "ja de har barn og kan det, men det var deres egne barn, og fie er vårt barn, og jeg kjenner hun best" så det blir ikke det samme som å ha sine egne barn....håper vare at det ikke blir så mye skriking at vi må dra fra juleborde for å legge henne :/

Håper dere får en kjempefin kveld! :D Det går nok så bra så, skal du se!

åh, så koselig det hørtes ut :) Vi skal ut i dag på vennejulebord :) også skal vi på "huset" som vi kaller det ;) lokal pub, hvor alle møtes 5 juledag :) så det blir koselig, vi skal dra med snuppa i 5 tia, og være der 1 time eller 2, sammen med henne, så hun roer seg litt til tante og onkelen sin :) Det går sikkert bra, men jeg kjenner at jeg gruer meg ganske....Men de er så flinke med henne så det går sikkert bra, det eneste er at hun kan bli litt suttrette på kveldstid, viss hun ikke blir lagt tidlig nokk....så jeg håper at de hører på meg å legger henne allerede når hun begynner å bli trøtt.

Samboern min sa at de har 3 onger selv (2 er "voksne", og den siste er 10) så de vet va de driver med....men så sa jeg "ja de har barn og kan det, men det var deres egne barn, og fie er vårt barn, og jeg kjenner hun best" så det blir ikke det samme som å ha sine egne barn....håper vare at det ikke blir så mye skriking at vi må dra fra juleborde for å legge henne :/

Det er deilig med litt tid for seg selv ja, vi skal en tur ut å spise sammen på nyåret igjen. Gleder meg, det gikk så godt sist.
Kos dere masse på fest, det går nok bra skal du se :cat

Hørtes helt herlig ut:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Back
Topp