Date ♥

• Trådstarter Trådstarter Kath
  • Opprettet Opprettet
Å, så deilig! Kos dere masse!! Så bra dere har muligheten til å gjøre det ofte. Vi var på en etterlengtet Big Horn-date + kino forrige lørdag. Min mor passet snuppa, var utrooolig deilig med en frikveld. Skjer ikke for ofte her akkurat :-)
Det hørtes koselig ut :-) vi pleier kjærligheten nå også blir det anderledes når babyen kommer :p

Vi bruker å ha en digitalfri dag i uka, som vi ikke har lov til å trykke på ipad, telefon, tv, data eller noe, og vi skal helst finne på noe utenfor huset. Nå har vi ikke barn fra før, men det er sannelig kjekt å kunne være hjemme uten digitale ting rundt seg også. Radio har vært lov. :)

Anbefales!

Deilig! Kos dere masse :) En trenger kjærstekvelder innimellom :)

Vi bruker å ha en digitalfri dag i uka, som vi ikke har lov til å trykke på ipad, telefon, tv, data eller noe, og vi skal helst finne på noe utenfor huset. Nå har vi ikke barn fra før, men det er sannelig kjekt å kunne være hjemme uten digitale ting rundt seg også. Radio har vært lov. :)

Anbefales!
Det skal prøves ut :-)

Åhh nå kjenner jeg at jeg bare savner sambo enda mer..
Han er på guttetur til Tyskland .Ikke sett han siden torsdag morgen når jeg stressa for å komme meg på jobb! :/
Han kommer hjem i morgen natt da,men da sover jeg.. Så får sett han på mandag :D
Ganske tomt her aleine,gitt..

Men håper dere har kost dere med kjæreste kveld :D

Åhh nå kjenner jeg at jeg bare savner sambo enda mer..
Han er på guttetur til Tyskland .Ikke sett han siden torsdag morgen når jeg stressa for å komme meg på jobb! :/
Han kommer hjem i morgen natt da,men da sover jeg.. Så får sett han på mandag :D
Ganske tomt her aleine,gitt..

Men håper dere har kost dere med kjæreste kveld :D
Huff :/ blir godt å se han igjen tenker jeg :-D
Det er vondt det ja :/ sender en klem ♥
Det har vi :-D

Back
Topp