datanørds ??

LittleJ.

Elsker forumet
Datan min kræsja, for kanskje - øøøh, 2 år siden [8D]
har bare latt den ligge, men tenkte å få fikset den soon..

Jeg var inne på surfthechannel.com og plutselig klikket hele driten å ble svart å det falt ned masse tall og bokstaver å ditt å datt. etter det har den ALDRI ville slått seg på igjen [X(]

så det jeg lurer på da, eeer - de som fikser den, er det en mulighet for at bildene på den kan REDDES?? [:)][8|]

Alt kan reddes [:)]
Bare gå til noen som gjør jobben sin skikkelig [:)]

Her er det mannen til venninnen min som er min store dataredder [:)]

Er det stasjonær eller laptop det er snakk om?
Vi har klart å redde filer/bilder fra stasjonær men når laptopen døde så døde den med innholde og hele greien.

Kan nok reddes. to ekser her som jobber med data, og nyeste jobber og innenfor data. Om du ikke har rørt dataen siden, er det nok full mulighet for å redde bilder og slikt. Kanskje ikke alt, men noe hvertfall[:)] du må bare finne noen som vet hva de gjør.

Kommer gjerne an på hva som er ødelagt. Hos oss var det både strømforsyningskoblingen og selve harddisken som gikk i stykker. Kontakt noen som driver med redding av pcer. De kan sikkert svare deg bedre enn jeg kan. For jeg er ingen pcguru. [8D] 

min laptop skrude seg plutslig av og ingne vet hva som skjede...men jeg fikk bare beskjed om og ikke skru den på i gjenn eller røre den,,oxo kom kmeraten min og skrude ut hardisken kobla den til en sån duppe dings og alle bildene å musiken kom ut

så er nok håpp ja bare gå til noen som kan det

Back
Topp