Datamaskin versus mobil

Frostbite

Virgo and moon child ✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Vi som prøver :)
Himmelbarn
Hei! :happy112
Bare fordi jeg ikke har noe annet å lure på i denne dpo-ventetiden, så lurer jeg på hvor mange av dere som er her inne som bruker datamaskin til å skrive og lese her inne på forumet, og hvem som bruker mobiltelefon? Er det noen som bruker begge deler? :love2
Selv bruker jeg begge deler. Jeg har selvfølgelig telefon med meg overalt, så den blir naturlig nok brukt mest. Men jeg foretrekker å sitte med MacBook'en, da jeg syns det går fortere å skrive. Det er også koselig å kunne se hva folk har i signaturen sin :love017 Syns også det er mer oversiktlig på datamaskin.

Jeg gjør litt som deg, jeg er oftest fra mobil, men når jeg skriver i dagboken tar jeg pc da det er lettere når jeg skriver mye (men så må jeg redigere innlegget fra mobil etterpå for å legge til bildene jeg tar med mobilen etterpå :dead: tungvint).

Bruker dere appen på mobilen eller nettleser?
Synes den appen virker litt tungvint, eller er det bare meg?

Vedlegg

• IMG_9252.png
    IMG_9252.png
    2,6 MB · Visninger: 23
Brukte mac’en forrige graviditet. Hadde heeelt glemt sitater - det kommer jo ikke med her. Har jeg sitat?? Husker ikke lenger jeg. Mange hadde jo det før! Jeg får tørke støv av macen og finne det ut :hilarious:

Brukte mac’en forrige graviditet. Hadde heeelt glemt sitater - det kommer jo ikke med her. Har jeg sitat?? Husker ikke lenger jeg. Mange hadde jo det før! Jeg får tørke støv av macen og finne det ut :hilarious:
Nå ser jeg du skrev signatur. Jeg mener det samme :p

Hei! :happy112
Bare fordi jeg ikke har noe annet å lure på i denne dpo-ventetiden, så lurer jeg på hvor mange av dere som er her inne som bruker datamaskin til å skrive og lese her inne på forumet, og hvem som bruker mobiltelefon? Er det noen som bruker begge deler? :love2
Selv bruker jeg begge deler. Jeg har selvfølgelig telefon med meg overalt, så den blir naturlig nok brukt mest. Men jeg foretrekker å sitte med MacBook'en, da jeg syns det går fortere å skrive. Det er også koselig å kunne se hva folk har i signaturen sin :love017 Syns også det er mer oversiktlig på datamaskin.
Bruker innimellom datamaskin til forumet på jobb i pauser :-) Men mest mobil. Syns også det er fint å kunne se signaturene til folk. Rart at de ikke vises på mobilvisning, egentlig.

Begge deler her også. Hvis jeg skal redigere innlegg eller IKM grupper, definitivt data. Mest telefon :happy: Bruker nettleser, ikke app.

Kun mobil . Brukte begge deler før da jeg hadde bærbar pc . Bruker app .

Back
Topp