Datakortet- mange som har det?

Kanskje snart?

Elsker forumet
Og hvor mye betalte dere??

Jeg tok det i forbindelse med en dyr dataskole, så ingen aning for hva det koster å ta bare det. Men mener man må betale pr eksamen man tar også.

Ingen flere?[:)]

Hei på dere!
Jeg har ikke datakortet, men jeg må bare spørre hvorfor dere tar det ? Er det iforbindelse med jobb?? eller?
Jeg har aldri forstått hvorfor man tar datakortet.. hehe..dessuten så har jeg hørt om det på 8år..hehe.. da min mor tok excel og word delen...tror det var da det kom... så derfor jeg lurte...!
Selv er jeg IT konsulent, og bruker mye av "office-familien" hver dag..men tror ikke jeg vet om noen med datakortet (utenom min mor da)

klem

Jeg tok datakortet via skolen jeg gikk på og det inngikk i kursavgiften.
Vet at AOF arrangerer kurs i datakortet, og tror det ligger på ca. 9.000,- kr. der.

ORIGINAL: Hegeee

Hei på dere!
Jeg har ikke datakortet, men jeg må bare spørre hvorfor dere tar det ? Er det iforbindelse med jobb?? eller?
Jeg har aldri forstått hvorfor man tar datakortet.. hehe..dessuten så har jeg hørt om det på 8år..hehe.. da min mor tok excel og word delen...tror det var da det kom... så derfor jeg lurte...!
Selv er jeg IT konsulent, og bruker mye av "office-familien" hver dag..men tror ikke jeg vet om noen med datakortet (utenom min mor da)

klem

Jeg tok det fordi det inngikk i pensum, men har heller ikke hørt om folk som tar det nå til dags. Jeg tok det i 2001, og var sikker på at det var utgått til jeg hørte om det her for noen uker siden.
Synes ikke det er nødvendig!

Ja, har det.. tok det gjennom jobben jeg hadde før, så husker ikke hva de betalte.

Back
Topp