R Regan Forumet er livet 22 Okt 2010 #1 Hvor på dataen finner jeg ut hva nettverket jeg surfer på, heter?
T Tanntrollet09 Forumet er livet 22 Okt 2010 #2 Hvilket operativsystem har du? (XP, Vista, Windows 7) På noen er det streker som Esme sier, og på andre er det en globe-lignende sak nede i høyre hjørne.
Hvilket operativsystem har du? (XP, Vista, Windows 7) På noen er det streker som Esme sier, og på andre er det en globe-lignende sak nede i høyre hjørne.
R Regan Forumet er livet 22 Okt 2010 #3 Ingen glober og streker. Dette er en stasjonær pc altså... Finner jeg det på kontrollpanel?
R Regan Forumet er livet 22 Okt 2010 #4 Der fant jeg det vertfall. Lurte bare på hva det heter så jeg kan koble ipaden til det nettverket, men jeg finner ikke navnet når jeg er på ipaden. Jaja.. Har jo iphonen[:)]
Der fant jeg det vertfall. Lurte bare på hva det heter så jeg kan koble ipaden til det nettverket, men jeg finner ikke navnet når jeg er på ipaden. Jaja.. Har jo iphonen[:)]
R Regan Forumet er livet 22 Okt 2010 #5 ORIGINAL: ¤Esme¤ Da ser du på modemet, det står navnet og kodene på en lapp. Enten på siden eller under. [:)] Jeg vet ikke hva et modem er engang, hehe.. Så jeg tror jeg bare gir opp[8D]
ORIGINAL: ¤Esme¤ Da ser du på modemet, det står navnet og kodene på en lapp. Enten på siden eller under. [:)] Jeg vet ikke hva et modem er engang, hehe.. Så jeg tror jeg bare gir opp[8D]
rodstilk Forumet er livet VIP 22 Okt 2010 #6 Kontrollpanel --> nettverk og internett --> vis nettverksstatus og -status. [:)]
R Regan Forumet er livet 22 Okt 2010 #7 ORIGINAL: rodstilk Kontrollpanel --> nettverk og internett --> vis nettverksstatus og -status. [:)] takk takk!!
ORIGINAL: rodstilk Kontrollpanel --> nettverk og internett --> vis nettverksstatus og -status. [:)] takk takk!!