Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det som du fjerner ved frysing er toxoplasmose. Men du får ikke fjernet listeria.Jeg har spist salami etter å ha hatt den noen døgn i fryseren først, men av et kjapp søk ser jeg at det heller ikke er lov lenger... I Sverige derimot er det greit.
Nå så jeg får meg at du satt og grafsa i deg et stort rått fenalår rett fra pakken på sykehus sengen hehe, sorryJeg spiste sikkert et halvt fenalår etter forrige fødsel. Begge mine er født rett før jul.
Haha, det var nok ikke helt sånn. Men det ble mye spikking på fenalåret den jula rett etterpå.Nå så jeg får meg at du satt og grafsa i deg et stort rått fenalår rett fra pakken på sykehus sengen hehe, sorry
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Jeg også! Etter forrige fødsel spurte jeg etter det rett etterpå, og de sørget for at det var i kjøleskapet hele oppholdet mitt på føden spiste det sikkert hver dag i ett år etterpå, nå o det siste (før jeg ble gravid) har det vært mer sporadisk. Elsker spekemat og godt brød og aioli, det kommer jeg nok til å savne så snart kvalmen går over.Ååååå, eg savner gullsalami<3
Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015
Eg spiste litt salami sist, men ikke myeJeg også! Etter forrige fødsel spurte jeg etter det rett etterpå, og de sørget for at det var i kjøleskapet hele oppholdet mitt på føden spiste det sikkert hver dag i ett år etterpå, nå o det siste (før jeg ble gravid) har det vært mer sporadisk. Elsker spekemat og godt brød og aioli, det kommer jeg nok til å savne så snart kvalmen går over.
Sent from my iPhone using BV Forum