danse jente

lita_23

Elsker forumet
Constanse eeelsker og danse.. Å når skal vi danse er på tv sitter hun klistra forann tv skjermen.. hehe

Tror jeg må la henne begynne på dans snart.....[:-][:D]
 
du får skjekke ut om der finnes noe for så små[:)]
 
De er glade i å danse her også![:D]
 
Back
Topp