lita_23 Elsker forumet 1 Nov 2009 #1 Constanse eeelsker og danse.. Å når skal vi danse er på tv sitter hun klistra forann tv skjermen.. hehe Tror jeg må la henne begynne på dans snart.....[:-][:D]
Constanse eeelsker og danse.. Å når skal vi danse er på tv sitter hun klistra forann tv skjermen.. hehe Tror jeg må la henne begynne på dans snart.....[:-][:D]