Danmarkstur

FrøkenFrustrert

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Vi har planlagt en stor familietur til Danmark, det er liksom planlagt i 1,5år. Det blir helga 27 april til 1 mai. Da er jeg høygravid om det går hele veien.. Har termin 21.mai.
Dere som har gått gravide før, hva tenker dere om dette? Helt trygt å dra på tur så nærme termin? Eller? :)

Jeg gjorde akkurat det samme med min første ;) Vi var i Danmark på ferie ca 3 uker før termin, gikk veldig fint det altså. Jeg syns det egentlig var veldig ok, for den siste tida gikk så tregt, så var greit at det skjedde noe. Hadde med helsekortet for gravide og sånn da, i tilfelle ;)

Hadde nok ikke vært så engstelig når det bare er til Danmark, der har de jo bra helsesystem også, vi var invitert til Spania en mnd før termin sist gang, den droppet vi pga flytur osv :)

Ja, enig med dere.. Danmark er ikke så langt hjemmefra heller liksom.. Da satser jeg på at det går veeeeldig bra, tusen takk for svar dere! :)

Trygt er det jo, men jeg ville sørget for å ha mulighet til å avbestille, i tilfelle formen er helt på trynet. ;) Sjekk også hva reiseforsikringen din dekker i forhold til graviditet!

Back
Topp