Danmark

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Var det ikke noen her inne som var mye i dk?
Er det noe gøye barneprodukter som selges der og ikke her?
Tenker på babymat spesielt. Er det billigere?
 
Vi er endel i DK :) som regel kjøper vi noen middagsglass som vi har stående til frøkna hvis vi skal avgårde (men nå kan jo han også begynne), på en butikk som heter føtex har de gjerne 6 stk for 50kr. Ellers er frøkna veldig glad i noen smoothie som vi har kjøpt på rema1000, 5kr. Det er nok ikke veldig mye billigere når man regner til NOK, men littegrann :)
Når vi var nede nå hadde de enten 7smoothie, 6middagsglass eller to grøt for 50kr. Og jeg er glad i bodyene fra denne butikken :p

Ellers er det ikke så mye barneting vi egentlig handler (verken der eller her hjemme), så har ikke mer å svare :p
 
Vi er endel i DK :) som regel kjøper vi noen middagsglass som vi har stående til frøkna hvis vi skal avgårde (men nå kan jo han også begynne), på en butikk som heter føtex har de gjerne 6 stk for 50kr. Ellers er frøkna veldig glad i noen smoothie som vi har kjøpt på rema1000, 5kr. Det er nok ikke veldig mye billigere når man regner til NOK, men littegrann :)
Når vi var nede nå hadde de enten 7smoothie, 6middagsglass eller to grøt for 50kr. Og jeg er glad i bodyene fra denne butikken :p

Ellers er det ikke så mye barneting vi egentlig handler (verken der eller her hjemme), så har ikke mer å svare :p
Var det føtex de hadde mest sånne ting på ? Eller rema 1000?
Vi har handlet litt på føtex vi og, (type lange gode smekker feks) og på Bilka. De har mye samme merke ifht klær og sånn, har nå kjøpt noen bodyer og litt tilbud på ull osv, men ikke sånn DER må jeg! Det finnes endel babybutikker som er gøye! Litt sånn som barnas hus/babyshop. (Samme er prisen og) feks barnas verden tror jeg den heter og baby sam.
 
Var det føtex de hadde mest sånne ting på ? Eller rema 1000?
Vi har handlet litt på føtex vi og, (type lange gode smekker feks) og på Bilka. De har mye samme merke ifht klær og sånn, har nå kjøpt noen bodyer og litt tilbud på ull osv, men ikke sånn DER må jeg! Det finnes endel babybutikker som er gøye! Litt sånn som barnas hus/babyshop. (Samme er prisen og) feks barnas verden tror jeg den heter og baby sam.
Føtex har vi pleid å kjøpe grøt/middag, og rema 1000 pleier vi å kjøpe smoothie:) frøkna elsker de smoothiene. Det står ikke alder på smoothiene, men de står med barnematen og sammen med de andre smoothiene som man ser er for barn, så vi har rett og slett kjøpt de :) det står 100% fruktsmoothie på de, så tenker det er noe ala å lage selv (økologisk er de visst også, ser jeg) :) legger ved bilde, så kan du jo se :)
Jeg gir ikke så mye smoothie til lillegutt (heller ikke til frøkna da hun var mindre), så tenker at det ikke gjør noe at det ikke står "for barn" på de :nailbiting: den med sviske og eple gjør underverker for magen til frøkna! :D
 

Vedlegg

  • _20180622_222500.JPG
    _20180622_222500.JPG
    1.008,5 KB · Visninger: 15
  • _20180622_222323.JPG
    _20180622_222323.JPG
    761,1 KB · Visninger: 13
Babysam har jeg hørt mye positivt om:happy: ikke vært der selv da.
 
Så masse gode tips[emoji16] føtex har jeg aldri hørt om. Men skal se etter den[emoji16][emoji16]
 
Så masse gode tips[emoji16] føtex har jeg aldri hørt om. Men skal se etter den[emoji16][emoji16]
Det hører til kjeden til Bilka, de fører hvertfall samme merker og sånn :) vi pleier å være på en i hjørring. Veldig grei butikk, som har alt mulig :)
 
Back
Topp