Danmark..

juli09/nov11

Glad i forumet
Vi reiser til danmark på fredag å lurer på om oen vet koss vannet der er?  går det an å drikke det?  elle må man koke det?

Tror det går ann å drikke det... Ei venninne av meg som er dansk sier iallefall det! [:)]

Du KAN drikke det... MEN jeg ville kokt det først til barn... Jeg pleier ikke bli syk, men ble det nå når vi var i danmark...
Om det er vannet jeg drakk vet jeg jo ikke, men jeg drakk ett glass før jeg la med torsdag kveld og våknet svimmel fredagmorgen og det endte med oppkast og diare... Diareen har fortsatt ikke gitt slipp på seg....

oki takk for svar. da blir det nok til av vi koker vannet. å bare  bruker vann fra flasker til oss..  vil ikke  ende opp me oppkast å diare..  vertfall ikke på mini..

Når vi har vært der, har vi pleid å kjøpe flaskevann.

Du kan fint drikke vannet der (bodde i dk i 2 år, drakk vannet og ble ikke syk [:)]), men det smaker litt rart av det [8D] Er en del kalk og klor i det [:)]

har alltid drukket vannet der jeg da,ikke blitt syk.. men ja,smaker litt kalk og klor.

Det er også det eg har opplevd, aldri blitt syk men smakker ikke godt. Er nesten litt "tørt" i smaken[8|]

Vi er mye i danmark (svigermor har hus der) og vannet kan drikkes ja. Verken vi eller ungene har blitt syke noen gang, men vannet smaker ikke godt synes vi voksne ungene drikker det! Så vi kjøpe alltid en del flaskevann og har :)

Back
Topp