Daniels dåp:) *Link*

Mittførste

Glad i forumet
På søndag ble Daniel-gullet vårt døpt. Det ble en koselig dag med familie og gode venner[:)]
Vi fikk ikke tatt så mange bilder selv, så jeg har bedt om bilder fra familie og venner, men ikke fått så mange enda. MEN, jeg har lagt ut endel av de jeg har fått på bloggen min. Så da tar jeg "lettvint-løsninga" og legger ut en link til bloggen, så kan dere se og lese der om dere har lyst[:)]

http://asphaughanssen.blogspot.com/

Så fiiiiiine bilder!! Nydelig dåpsgutt og flott familie! [:)]

Gratulerer med overstått dåp! Du har en utrolig vakker gutt. Flaks at bæsjen ikke kom under dåpen:) Vi hadde en megastor 15 dagers bæsj under cupfinalen på søndag. Var ekstraomgangene som gjorde at den ikke kom når vi var på Peppes, så takk og lov for uavgjort[8D]

ORIGINAL: Trinea

Gratulerer med overstått dåp! Du har en utrolig vakker gutt. Flaks at bæsjen ikke kom under dåpen:) Vi hadde en megastor 15 dagers bæsj under cupfinalen på søndag. Var ekstraomgangene som gjorde at den ikke kom når vi var på Peppes, så takk og lov for uavgjort[8D]

Hehe, skjønner ikke hvorfor de skal drive og spare opp?!?! [8D] Daniels oppsparte midler kom idag...9 dager siden sist...og jeg var selvfølgelig hjemme alene da den kom! Men det gikk ganske greit altså, var litt stolt av meg selv etterpå da[:D]

Flotte bilder og flott gutt[:)]

Takk for ros av gutten vår, så koselig å høre!!!
Vi syns jo selv at han er den nydeligste på jord! Fantastisk følelse!

Såååååå fin en liten gutt!!!
Alt så så fint ut i anledn dåpen og gratulerer med vel oversått[:D][:D]

ORIGINAL: Mittførste

ORIGINAL: Trinea

Hehe, skjønner ikke hvorfor de skal drive og spare opp?!?! [8D] Daniels oppsparte midler kom idag...9 dager siden sist...og jeg var selvfølgelig hjemme alene da den kom! Men det gikk ganske greit altså, var litt stolt av meg selv etterpå da[:D]

Nei, er ikke akkurat fan av at han sparer på bæsjen... Men heldigvis kommer bæsjen alltid (bank i bordet) når han sitter på pappan sitt fang[:)] Var jeg som måtte skifte nå sist, da.. Var jo cupfinale... Synes du var flink, jeg brakk meg flere ganger[&:]

Så mange fine bilder! En nydelig dåpsgutt og en kjempefin familie [:D]

Endelig bilder! Jeg kommenterte i bloggen og når bildene kom, men det kom enten ikke med eller så har du ikke godkjent den ennå? Den var kanskje støtende? [&o][8D]

Så masse fine bilder det var, Daniel var bra nydelig i både dåpskjolen og drakten etterpå, selv om det ble blå sokker. [8D]

Og så kom det bleie ja. Hærli. [8D] Kom det masse?

ORIGINAL: Chinchilla

Så fiiiiiine bilder!! Nydelig dåpsgutt og flott familie! [:)]

Sign

ORIGINAL: Persillen

Endelig bilder! Jeg kommenterte i bloggen og når bildene kom, men det kom enten ikke med eller så har du ikke godkjent den ennå? Den var kanskje støtende? [&o][8D]

Så masse fine bilder det var, Daniel var bra nydelig i både dåpskjolen og drakten etterpå, selv om det ble blå sokker. [8D]

Og så kom det bleie ja. Hærli. [8D] Kom det masse?

Du har vel ikke sånn godkjenning heller du kanskje? Jeg har vel sikkert bare innbilt meg at jeg har kommentert... [8|]

Back
Topp