Hei, for en stund tilbake bestilte jeg Daniel Wellington klokke til min kjære i julegave, kom over et tilbud hvor jeg fikk 15% på en klokke han har ønsket seg, men som jeg har syntes har vært litt dyr, men når jeg skulle hente den fikk jeg meg en overraskelse, for der måtte jeg ut med 500 kr til, trodde det var en norsk side siden alt stod på norsk med norske priser, men det viste seg jo at den var Svensk og jeg fikk både mva, og fortolling av den, ble ikke så billig alikevell da
men men, han fortjener det virkelig.
Over til det jeg lurer på da, så ser jeg på forskjellige blogger at man kan få 15% på denne siden da, og jeg ville gjerne bestille noen nye reimer til klokka mi, det kommer på 550 kr, og ut i fra det jeg forstod på tollsiden så er det bare mva jeg skal betale, noen som har bestilt bare reimer derifra som vet?
Over til det jeg lurer på da, så ser jeg på forskjellige blogger at man kan få 15% på denne siden da, og jeg ville gjerne bestille noen nye reimer til klokka mi, det kommer på 550 kr, og ut i fra det jeg forstod på tollsiden så er det bare mva jeg skal betale, noen som har bestilt bare reimer derifra som vet?