Dampvasker til gulv

bondekone

Forumet er livet
Idag kom gubben hjem med slik dampvasker og støvsuger som han ville prøve
Kan vel si jeg ble overrasket over hvor bra den var. har pøutselig ikke hundehår på gulvet.Selv om jeg har vasket med micromopper og slikt så har det altid vært igjen litt  som jeg ikke føler jeg har fått med meg. Mens nå ble gulvene tilog med litt blankere.
Kan ikke helt skjønne hvordan det kan bli så stor forskjell slik sett.
men en ting osm er kjekt er at siden det er en dulpetings så synnes gubben det er gøy å bruke den også så han tok både kjøkken og stuegulv idag

link?  Hva slags gulv har du? Hørtes genialt ut med blanke gulv uten hundehår hehe

Slenger meg på ønsket om link jeg.

Skla vaske ned hele leiligheten her neste helg....
Funker den på parkett??

ooooh, abbonerer!

Jatakk, vil ha sånn! Hva slags merke? Pris? Kan godt se for meg at vi hadde blitt oftere to om golvvasken om det var en teknisk duppedings å bruke

Jeg vil å ha link

kjøpt på biltema på salg for 199kr
i stua har vi gulvbeleg og på kjøkene klikkgulv. fungerte bra på begge steder, en måtte bare passe på at en ikke lott maskinen stå på samme plass for da kunne det bli for mye damp på plassen sto det i brukerhåndboka

Vi har en sånn dings også, ikke fra samme stedet men....... Bare pass på at du ikke setter den fra deg for lenge på samme stedet. Jeg satt den fra meg mens jeg ventet på at den skulle bli varm, og da ble det et stort stygt merke på gulvet. Mamma har en også, hun har noen linoleums fliser, og de løsnet når hun brukte den. Så man må passe på litt når man bruker det. :)

nussnøff skrev:
Vi har en sånn dings også, ikke fra samme stedet men....... Bare pass på at du ikke setter den fra deg for lenge på samme stedet. Jeg satt den fra meg mens jeg ventet på at den skulle bli varm, og da ble det et stort stygt merke på gulvet. Mamma har en også, hun har noen linoleums fliser, og de løsnet når hun brukte den. Så man må passe på litt når man bruker det. :)

her fulgte det med en matte som maskinen skulle stå på når du slo den på eller at en skulle la den stå litt

bondekone skrev:
kjøpt på biltema på salg for 199kr
i stua har vi gulvbeleg og på kjøkene klikkgulv. fungerte bra på begge steder, en måtte bare passe på at en ikke lott maskinen stå på samme plass for da kunne det bli for mye damp på plassen sto det i brukerhåndboka

Finner ikke på nettsiden :(

Back
Topp