Damnyouautocorrect..

Jeg kan ikke gå inn på den siden... Jeg ler så mye at tårene renner, jeg hikster etter pusten og de jeg er sammen med lurer på hva som skjer.

Jeg kjenner meg såååå godt igjen [8D]

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Fant denne på lamebook.com

Hahaha

Hahahaha, elsker disse![:D]

Og det aller første jeg gjorde da jeg fikk iPhonen var å slå av autocorrect.[8D]

Jeg døøøøør

ORIGINAL: *nr3imagen*

Hahahahahaha, sitter her mutters alene og ler høyt! [:D][:D][:D]

da er vi to
Jeg likte best den med period red, dette måtte jeg dele på facebooken min

Denne fra lamebook er bare til å dø av [8D]

hahaha så mye bra![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: slisabeth

Jeg ler og ler. I jula sendte jeg følgende melding til min søster, da hun lurte på hvordan det var med sønnen min: Han våknet og ville ha diktatur, så diktatur skal han få.... Fikk et undrende svar, for hun trodde han var vrang eller noe, men i stedet for diktatur, så hadde jo jeg trodd jeg skrev: Dokkatur!(Dokka er et lite tettsted i nærheten)

Skjønner jo godt at iPhonen ikke vet hvor Dokka er da.. [8D]

må ikke disse hjemstedet mitt [8D]

Jeg er innom flere ganger i uka, og ler meg skakk hver gang [:D]

Men jeg har virkelig lurt på om det er så vanlig at amerikanere ikke bruker smileys [:-] tror kun jeg har funnet et par stykker på dyac.com som har brukt det.

ORIGINAL: matvrak

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: slisabeth

Jeg ler og ler. I jula sendte jeg følgende melding til min søster, da hun lurte på hvordan det var med sønnen min: Han våknet og ville ha diktatur, så diktatur skal han få.... Fikk et undrende svar, for hun trodde han var vrang eller noe, men i stedet for diktatur, så hadde jo jeg trodd jeg skrev: Dokkatur!(Dokka er et lite tettsted i nærheten)

Skjønner jo godt at iPhonen ikke vet hvor Dokka er da.. [8D]

må ikke disse hjemstedet mitt [8D]

Du har jo flykta derfra selv!! [8|][8D][:D]

Dessuten er det på feeeeeeeeeeeil side! [8D]

Ny..

Jeg er daglig innom den sida[:D]

Back
Topp