Damnyouautocorrect..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP

HAHAHAHAHAHAHA!

Jeg har htc desire og den pynter på historiene mine av og til!

I går skulle jeg skrive at jeg skulle kjøpe en body på Devold og venninna mi svarte at hun lurte på hva jeg mente med "bodybuilder"! [&:]

Jeg så her om dagen at jeg hadde sendt "do bedring" til min sønns støttekontakt.[X(] Damn you autocorrect![>:]

Kjenner til det der! iPaden endrer ofte på det jeg skriver, ekstremt irriterende når jeg oppdager det en stund etterpå, når folk lurer på hva de sinnsykt random ordene midt i setningene mine skal bety....

Haha:-D

Min telefon og er sånn på bærtur til tider:p

Kunne jeg fått link?:)

..jeg sendte denne til ei venninne. [8D]

Jeg skrudde bare av autokorrekten på min telefon jeg

ORIGINAL: Lillamumi

Synes den er litt kul til tider jeg:p hehe

Hva er egentlig dette, er det slik at den kommer opp med automatiske ord og så sender man før man har sett over?
*flire*

ORIGINAL: rodstilk

..jeg sendte denne til ei venninne. [8D]

HAHAHAHAHAH!! Fantastisk!!

Jeg fikk nettopp melding av en venninne som "Værnes det!" Skulle være "Glemte det!"..
Min telefon og gjør som den vil innimellom.. [>:][8D]

ORIGINAL: slisabeth

Jeg ler og ler. I jula sendte jeg følgende melding til min søster, da hun lurte på hvordan det var med sønnen min: Han våknet og ville ha diktatur, så diktatur skal han få.... Fikk et undrende svar, for hun trodde han var vrang eller noe, men i stedet for diktatur, så hadde jo jeg trodd jeg skrev: Dokkatur!(Dokka er et lite tettsted i nærheten)

Skjønner jo godt at iPhonen ikke vet hvor Dokka er da.. [8D]

[:D][&o][8D]

ORIGINAL: {Thirteen}

Å herregud jeg elsker den siden!!!![:D][:D][:D]

Denne lo jeg hardt og lenge av:

Ler så jeg griiiiiiner!!!! HAHAHAHAHAH

ORIGINAL: hjertetmitt

ORIGINAL: Lillamumi

Synes den er litt kul til tider jeg:p hehe

LITT????  hahahahah.. jeg kan ikke se på den jeg, for jeg har ikke knipi godt nok etter fødslene [8D]
seriøst, så dævver jeg litt hver gang jeg ser på den siden [:-]

skulle skrive til ei venninne at vi hadde hørt hjertelyden til spira, men skrev hjertefeilen i stede... ikke så veldig morsom feil akkurat den da men [:)]

ORIGINAL: Pijah

Jeg ler og ler. I jula sendte jeg følgende melding til min søster, da hun lurte på hvordan det var med sønnen min: Han våknet og ville ha diktatur, så diktatur skal han få.... Fikk et undrende svar, for hun trodde han var vrang eller noe, men i stedet for diktatur, så hadde jo jeg trodd jeg skrev: Dokkatur!(Dokka er et lite tettsted i nærheten)

Jeg har Htc, trodde den var litt bedre oppdatert på norske småsteder liksom [8D]

Vet ikke om du kan kalle det det en gang.. [8D]
Neida, Dokka er vel greit det, tar vel to minutter å passere, sånn ca.. *fnis*

ups....

Jeg har Htc, trodde den var litt bedre oppdatert på norske småsteder liksom [8D]

Vet ikke om du kan kalle det det en gang.. [8D]
Neida, Dokka er vel greit det, tar vel to minutter å passere, sånn ca.. *fnis*

Dokka er ikke greit, en ganske øde plass, men der bor er det enda mer øde[:D]

Vi pleier ikke stoppe når vi kjører forbi, med mindre vi trenger bensin.. FOr det er i hvert fall noe det er nok av der! [8D]

Back
Topp