HAHAHAHAHAHAHA!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Lillamumi
Jeg skrudde bare av autokorrekten på min telefon jeg
ORIGINAL: slisabeth
Jeg ler og ler. I jula sendte jeg følgende melding til min søster, da hun lurte på hvordan det var med sønnen min: Han våknet og ville ha diktatur, så diktatur skal han få.... Fikk et undrende svar, for hun trodde han var vrang eller noe, men i stedet for diktatur, så hadde jo jeg trodd jeg skrev: Dokkatur!(Dokka er et lite tettsted i nærheten)

ORIGINAL: hjertetmitt
ORIGINAL: Lillamumi
Jeg skrudde bare av autokorrekten på min telefon jeg
Synes den er litt kul til tider jeg:p hehe
ORIGINAL: Pijah
Jeg ler og ler. I jula sendte jeg følgende melding til min søster, da hun lurte på hvordan det var med sønnen min: Han våknet og ville ha diktatur, så diktatur skal han få.... Fikk et undrende svar, for hun trodde han var vrang eller noe, men i stedet for diktatur, så hadde jo jeg trodd jeg skrev: Dokkatur!(Dokka er et lite tettsted i nærheten)
Skjønner jo godt at iPhonen ikke vet hvor Dokka er da.. [8D]
Jeg har Htc, trodde den var litt bedre oppdatert på norske småsteder liksom [8D]
Skjønner jo godt at iPhonen ikke vet hvor Dokka er da.. [8D]
Jeg har Htc, trodde den var litt bedre oppdatert på norske småsteder liksom [8D]
Vet ikke om du kan kalle det det en gang.. [8D]
Neida, Dokka er vel greit det, tar vel to minutter å passere, sånn ca.. *fnis*
Dokka er ikke greit, en ganske øde plass, men der bor er det enda mer øde[:D]