DAMN og CRAP!

Escuro

Forumet er livet
Jeg ser ut som en narkis!!!! Jeg har seriøst blodskutte øyne, har hatt det de 3 siste dagene. Føles som jeg har NOE på venstre øye, men finner det f**n ikke... Har løftet og vridd på øyelokkene, skylt med saltvann og you name it, men det blir ikke bedre... Bare ikke det er gått hull på hinnen eller noe. Blaaah. Og jeg som hadde tenkt å gå med linser i helgen... Vet ikke om jeg tør irritere øynene mer. Noen som vet om noe som kan gjøre røde øyne hvite igjen? Har hørt om noe, men vet ikke hvor jeg får kjøpt det. Hos optiker kanskje...? Jeg ser ikke ut...!

Du har ikkje fått kvise under augelokket??? Det har eg hatt, såg ikkje ut, og ingenting man kan gjere :(

Men har du tid å stikke innom optiker? Ellers vert det vel legen??

Jeg husker jeg hadde noe som het cleareyes før.. det er forbudt i norge nå mener jeg men de funka sinnsykt bra.. Hehe. det hvite ble kritt hvitt og det var ganske fint :D hehe..

Men det som hjelper nå er om du stikker på apoteket og kjøper øyedråper som er for allergi, selv om du ikke har allergi så funker det på det røde i øye :D 

Ellers så kan du jo bare kjøre en vampyr helg? :D mohaha :) 

Har du klødd mye på det? 

Svartengel: Er ikke det jeg har. Har hatt sti på øyet (betennelse i øyelokket) før, men det utarter seg helt annerledes.

T0mmelise: Klødd på det ja... Altfor mye, jeg vet at jeg IKKE skal gjøre det, men har pellet meg på øyet i håp om å finne noe som kan fjernes :P Har altfor ofte øyevippe på øyet (ubehagelig som fy), og etter jeg begynte med linser og briller for ørten år siden er jeg rimelig vant med å plukke meg på øynene, hahaha! Så jeg tror liksom jeg vet hva jeg driver med, likevel gjør jeg ting jeg VET er bad... :P

Oh, dritt... Det er ikke øyekatarr, da? Det har jeg hatt mye, hvertfall, og det er helt forferdelig ubehagelig "/

Håper da virkelig ikke det er det, men da ville det vel blitt fullt av gugge :S

Så masse gugge at det renner ut av auget. Og du klarer ikkje sjå.....

Men prøvd å skylt med kokt vatn?

Back
Topp