Damer og sko

lykkelita*

Forumet er livet
Jeg elsker sko, som jo damer gjerne gjør! Jeg liker pumps aller best og bruker gjerne pumps til hverdags, så lenge det går (skole, kafe osv). Kan jo selvfølgelig ikke løpe rundt i pumps når jeg er ute å leker med lillemann, men jeg hopper i dem så snart anledning byr seg!
Det jeg lurer på, er hva dere synes om fine pumps til hverdags? Bruker dere "finsko" til vanlig? Hva synes dere om damer som gjør det? Jeg kjører en dempa stil ellers... Type trange jeans, ensfargede topper/bluser og enkle cardigans. Kanskje noen kule smykker/øredobber, men det er som regel skoene som er blikkfanget på meg:-) 

jeg synes ikek noe spesielt fra eller til om "sånne" damer) så lenge du liker det, så vær så goood:) personlig lengter jeg alltid hjem til mine converse eller keds så snart jeg har hoppet i pumpsene mine. hehe. men der er vi jo forskjellige;)

Jeg går nesten alltid i høye hæler i ulike varianter.. Føler meg kanskje litt jålete innimellom, og blir jo et halvt hode høyere enn sambo..hehe..

synes det er fint jeg så lenge skoene passer til klærne

Åh! Jeg blir misunnelig :P Synes det er veldig kult, men kan ikke gå sånn selv til vanlig av to grunner - jeg og mannen min er like høye, så da blir jeg alt for høy. Ooog jeg jobber i bhg, så det sier seg selv... ;)

*kawaii* skrev:
Åh! Jeg blir misunnelig :P Synes det er veldig kult, men kan ikke gå sånn selv til vanlig av to grunner - jeg og mannen min er like høye, så da blir jeg alt for høy. Ooog jeg jobber i bhg, så det sier seg selv... ;)

Det er vi og.. Men sambo synes det er litt stas med langbeint dame han ;)

på et tidspunkt hadde jeg 10 par ulike pumps de ble brukt gjenvlig..
og kunne fort kjøpe flere..
i tillegg til løpesko, dommersko, ryn sko, MBT sko, vintersko... 
eehm ja..
så lenge de går til klærene så driter jeg i hvilke sko det er... går like greit med høye heler som med lave og omvendt hel... 

Gikk i 10 cm høye hver dag jeg det siste året før jeg ble mamma. Nå er det somregel upraktisk, men liker best å bryke hæler når jeg går uten barn :) 

Back
Topp