dame sterilisring?

MzDomino!

Gift med forumet
hvordan er det ?
og er det dyrt?

gubben nekter å jeg vet jeg ikke skal ha fler unger...
og hater prevansjon...[&o]

Det er en laparoskopi hvor egglederene blir avstumpet. Kjapp operasjon, du er i narkose ca 20 minutter max. Aner ikke hvor mye det koster.

jeg sterilisterte meg etter 3 mann, er 30 år og vil ikke ha flere barn, 100% sikkert. og tåler ikke hormonprevasjon.
så valget mitt var lett.

fikk det samtidig med planlagt KS, så hva det koster ellers aner jeg ikke.

Er det noen bivirkninger?

Jeg sjekket i fjor, og mener det kostet 6.000 kroner eller deromkring... jeg hadde ikke råd til et sånt inngrep, og synes det skulle vært mye billigere

herregud.. koster jo 12 kr etter 2011 jo! fy faen for en pris![:'(]
står ikke noe om pris privat.. men er vel ikke bedre vel jeg tro[&:]

Jeg vurderer sterilisering etter 4 mann, men dersom det er så dyrt som 10-12000 så har vi ikke råd til det.

vurderer det etter nestemann, da må eg ha plannlagt ks uansett så kanskje ta det i samme slenge. Er litt i tankeboksen på det men kommer an på pris. Kan spare litt og da det blir noen år til neste.

Koster rundt 7500 her iallefall. 

Jeg fikk beskjed fra sykehuset at det koster rundt 6000. Veldig mye dyrere enn for menn, men det skyldes vel at det er en større operasjon.

ORIGINAL: *Mecluc*

vurderer det etter nestemann, da må eg ha plannlagt ks uansett så kanskje ta det i samme slenge. Er litt i tankeboksen på det men kommer an på pris. Kan spare litt og da det blir noen år til neste.

Er gratis om man tar ks[;)]

Back
Topp