*UtspyttaLaban* Forumet er livet VIP 17 Feb 2011 #1 Kunne du vært så snill og legge ut oppskriften på islandiakake!!! Leste gul krem, *Utspyttalaban* ELSKER gul krem!!![:D][:D][:D]
Kunne du vært så snill og legge ut oppskriften på islandiakake!!! Leste gul krem, *Utspyttalaban* ELSKER gul krem!!![:D][:D][:D]
*UtspyttaLaban* Forumet er livet VIP 17 Feb 2011 #2 ORIGINAL: Dalarama ISLANDS KAKE 4 eggehviter 2dl.sukker piskes til marengs 1ss potetmel ½ ts bakepulver 50gr. Kokesjokolade - blandes i marengsen 2 dl kokos Nederste rille, 175gr. 45 min. Fyll: 4 eggeplommer 100gr. Sukker - gi ett oppkok 1 dl fløte 100gr. Meierismør(tine) - piskes inn i fyllet mens det er varmt 4 ts. Vaniljesukker 3 dl. Kremfløte piskes 50gr. Hakket kokesjokolade håper dere skjønner den[:)] enjoy[:)] TUSEN TAKK!!!!!!![:D][:D][:D] Gleder meg til og prøve den!![:D]
ORIGINAL: Dalarama ISLANDS KAKE 4 eggehviter 2dl.sukker piskes til marengs 1ss potetmel ½ ts bakepulver 50gr. Kokesjokolade - blandes i marengsen 2 dl kokos Nederste rille, 175gr. 45 min. Fyll: 4 eggeplommer 100gr. Sukker - gi ett oppkok 1 dl fløte 100gr. Meierismør(tine) - piskes inn i fyllet mens det er varmt 4 ts. Vaniljesukker 3 dl. Kremfløte piskes 50gr. Hakket kokesjokolade håper dere skjønner den[:)] enjoy[:)] TUSEN TAKK!!!!!!![:D][:D][:D] Gleder meg til og prøve den!![:D]