Våknet opp kl.04.30 med 38,5 i feber men sovnet heldigvis igjen nå, mannen skal på jobb og her sitter jeg lys våken[8D]
Men bra lille snhuppa har sovnet igjen nå hun var så utillpass uff får se om feberen er borte når hun våkner igjen*Håpe*
Så Hvordan har alle det på bittebittebittelillejulaften[8D]???
Men bra lille snhuppa har sovnet igjen nå hun var så utillpass uff får se om feberen er borte når hun våkner igjen*Håpe*
Så Hvordan har alle det på bittebittebittelillejulaften[8D]???