Dakkars Jenta mi

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Våknet opp kl.04.30 med 38,5 i feber men sovnet heldigvis igjen nå, mannen skal på jobb og her sitter jeg lys våken[8D]
Men bra lille snhuppa har sovnet igjen nå hun var så utillpass uff får se om feberen er borte når hun våkner igjen*Håpe*



Så Hvordan har alle det på bittebittebittelillejulaften[8D]???
 
Snuppa har vært veldig urolig i natt, og det er mulig det er min feil..har vært litt godt med brus de siste dagene...det får jeg bare slutte med. Ellers så var det jeg som våknet med feber her i huset, og skikkelig sår hals. Får roe meg inne i dag, sende mannen på juleshopping....er så godt å ha han hjemme at det kan ikke beskrives...
 
ble tidlig morgen på oss og idag..snuppa bruker og sove til i halv 8 tiden ..men idag ble der halv 6[&:]
så jeg er trøtt..
hun er litt sutrete idag..håper hun ikke brygger på noe(bank i bordet)
 
Hei hei :) Her sov han kjempegodt! Helt til kl 04, da skulle han ha mat...tok han over i senga mi, men etter det sov han ikke mer...slumra vel litt, men fra litt før 05 har han vært våken...så nu sover han - supergodt påkledd ute i vogna, og her sitter jeg....TRØTT!
 
Men
 
kom hjem til mamma og de nordpå i går ettermiddag, så det e kos! :)
 
Idag tenker jeg å bake en god sjokoladekake å supplere med til jul...og så blir det middagslaging og en tur på sentrum...akkurat åpna et stort fint senter her...vel, stort til å være her :)
 
 
Back
Topp