Daisy Bloom & Reisen til Spireland

Håper såå inderlig at det er din tur nå. Måtte dette være din dag i dag, å testen lyser 2 strek :Heartred er spent å se i løpet av dagen :Heartred:signs003

Dere er så fine alle sammen :Heartred Jeg håper også veldig:smiley-angelic001 Det blir nok ingen testing før senere idag, da jeg er ikke så god på planlegging så jeg har faktisk kun digitale tester i hus:dead: Jeg skal ut på noen ærend (inkludert innkjøp av tester!) og så får vi se når jeg får tid til å tisse på en pinne:joyful:

Men det skjer definitivt I DAG! :nailbiting:

Dere er så fine alle sammen :Heartred Jeg håper også veldig:smiley-angelic001 Det blir nok ingen testing før senere idag, da jeg er ikke så god på planlegging så jeg har faktisk kun digitale tester i hus:dead: Jeg skal ut på noen ærend (inkludert innkjøp av tester!) og så får vi se når jeg får tid til å tisse på en pinne:joyful:

Men det skjer definitivt I DAG! :nailbiting:
Digital fungerer også fint på 10dpo :) ville tatt begge deler :)

Digital fungerer også fint på 10dpo :) ville tatt begge deler :)
Joda, men vil bare ikke «kaste bort» en digital hvis det ikke har festet seg :hilarious: Kanskje litt teit, men de er jo så dyre! Så da tenkte jeg å vente til 13/14 dpo med digital (hvis jeg klarer!) Men for alt jeg vet så er det fullstendig blenda, og da er det ikke noe vits med mer testing uansett:shy:

Joda, men vil bare ikke «kaste bort» en digital hvis det ikke har festet seg :hilarious: Kanskje litt teit, men de er jo så dyre! Så da tenkte jeg å vente til 13/14 dpo med digital (hvis jeg klarer!) Men for alt jeg vet så er det fullstendig blenda, og da er det ikke noe vits med mer testing uansett:shy:
Ja, enig i at de er dyre. Jeg har likt å ta digital på 10 dpo for å skille en evt ovitrielle skyggestrek fra ekte graviditet, også lover det godt hvis man får positiv på digital på 10 dpo. Kun fått det de to gangene jeg har hatt vellykkede graviditeter. Men, i førsteomgang må du jo få en strek på en strimmel :). Masse lykke til! Vi er mange som heier på deg ❤️❤️❤️❤️

Ja, enig i at de er dyre. Jeg har likt å ta digital på 10 dpo for å skille en evt ovitrielle skyggestrek fra ekte graviditet, også lover det godt hvis man får positiv på digital på 10 dpo. Kun fått det de to gangene jeg har hatt vellykkede graviditeter. Men, i førsteomgang må du jo få en strek på en strimmel :). Masse lykke til! Vi er mange som heier på deg ❤️❤️❤️❤️
Du er god! :Heartred Jeg venter i spenning på å kunne teste, det er helt forferdelig å ha så mange ting å gjøre og fikse når man vet at det ligger tester hjemme og venter på meg:arghh:

Jeg må vel oppdatere her også, men tok min første test 10 dpo; og tro det den som kan- men det er faktisk strek!! :Heartred

Jeg er fortsatt ikke helt overbevist om at dette er virkelig, men her er den:

Vedlegg

• IMG_1919.jpeg
    IMG_1919.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 92
Jeg må vel oppdatere her også, men tok min første test 10 dpo; og tro det den som kan- men det er faktisk strek!! :Heartred

Suuuuperfin 10 dpo strek :love7 Gleder meg til å se at den blir sterkere etterhvert :Heartred

Den er like fin her jo :laughing002 også 10 dpo da! Den er perfekt for 10 dpo:love7
Jeg tror jeg fortsatt er litt i sjokk! Vanligvis er jo disse dagene kun fylt med blendahvite tester! Tenk om det sitter nå :Heartred Og tenk at det ble positiv test på oss begge denne runden:joyful: Noen ganger bare ordner ting seg - selvom vi ikke er helt på trygg grunn enda er jo vi mye lengre enn vi var for et par uker siden:Heartred

Det er jo en kjempefin 10 DPO-strek!! :love017 Herregud, har tenkt så mye på deg, nå ble jeg utrolig glad :Heartred

Jeg tror jeg fortsatt er litt i sjokk! Vanligvis er jo disse dagene kun fylt med blendahvite tester! Tenk om det sitter nå :Heartred Og tenk at det ble positiv test på oss begge denne runden:joyful: Noen ganger bare ordner ting seg - selvom vi ikke er helt på trygg grunn enda er jo vi mye lengre enn vi var for et par uker siden:Heartred
Jaa, det er helt rart å tenke på. Selv om vi jo ble enige om det før vi satte inn, at denne gangen skulle det sitte :laughing002 kanskje det var det som manglet. Og @Skogsjente også. Det er så stas!!!

Det verste av alt er at helt opp til idag så har jeg vært så rolig. Jeg har bare hatt en sånn følelse. En god følelse. Det er helt merkelig, men det viste seg jo å stemme. Foreløpig iallfall. Rart. Skikkelig rart.

Det verste av alt er at helt opp til idag så har jeg vært så rolig. Jeg har bare hatt en sånn følelse. En god følelse. Det er helt merkelig, men det viste seg jo å stemme. Foreløpig iallfall. Rart. Skikkelig rart.
Akkurat det samme hadde jeg. Hodet var bare så innstilt på at denne gangen skulle det gå! Selv om jeg testet ut i Ovitrelle da, men stresset ikke med det. Og skjønte det allerede 9dpo at det hadde snudd. Så var stresset og spent da jeg testet 10dpo. Haha. Nå må det bare gå veien for oss alle :Heartbigred

Skikkelig bra strek dette altså! Tenk at det er det perfekte lille embryoet ditt som har laget den, man blir jo nesten rørt! Gleder meg til å følge med her inne de neste dagene. Nå SKAL du få babyen din :Heartred

Herreguuuuud jaaaaa!!:excited001:Heartred KJEMPEFIN 10dpo strek!! Åå dette blir spennende fremover, jeg håper og krysser og har skikkelig trua! :love017:smiley-angelic001

Back
Topp