Jo, du ER kjempeflinkJa, det er absolutt det. Litt sukker trenger kroppen, men absolutt ikke store mengder! Stå på
![]()
Kroppen trenger egentlig ikke sukker i det hele tatt
Den produserer nok selv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, du ER kjempeflinkJa, det er absolutt det. Litt sukker trenger kroppen, men absolutt ikke store mengder! Stå på
![]()
Kroppen trenger egentlig ikke sukker i det hele tatt
Den produserer nok selv.
Trodde den trengte litt sukker, jeg? Lærte jeg noe nytt idag også
![]()
Litt flau over å komme med enda en link, men om du er nysgjerrig kan du f.eks lese her
http://www.aftenposten.no/helse/article903230.ece
Takk for linken, skal få lest denpotetmel er kun for at marengsen skal bli litt seigTakk!!!!
Aner du hvordan den blir uten potetmel? Eller er det ikke gluten i det, kanskje...
Oh! Flott kombi da!!Jeg har ønska meg daimiskake med oreobunn til morsdagenHar en mann som liker å kokkelere, bare han får oppskrift! Så klarte jeg ikke bestemme meg for oreokake eller daimiskake, så da ønska jeg meg litt av begge deler
![]()
oreois er jo himmelsk, så oreo iskake kan jo umuli bli dumtOh! Flott kombi da!!
Iskake med oreobiter er sikkert også godt.
oreois er jo himmelsk, så oreo iskake kan jo umuli bli dumtFor oss som spiser sukker da
![]()
hmmm, spennende! Kjøpte noen fake oreos da Hermine reagerte på melk, som var uten melk og gluten. Het "Free From", skikkelig gode var de! Men grisedyre!Hehe ja
Heldigvis skeier jeg ut innimellom. Men må passe på, ellers tar det helt av
Har funnet oppskrift på oreokjeks sa, sukker- og glutenfritt![]()
Hvor?????hmmm, spennende! Kjøpte noen fake oreos da Hermine reagerte på melk, som var uten melk og gluten. Het "Free From", skikkelig gode var de! Men grisedyre!![]()
hahaha, har funnet de både på Spar og Ica! Vil tro Meny også har deSVAR DA!
Neida![]()
uting det der å være opptatt med en baby så man ikke kan sitte på forumet 24/7HahahaSkulle gjerne likt og visst det, hadde jeg sendt ut sambo for og kjøpt
![]()
...lurer på om jeg ikke har funnet det på Prix også!!!
bare sjekk alternativhylla på ulike matbutikker, det varierer hvem som har det! Er svart pakning med grønn skrift påAv de du nevnte har vi kun ICA her. Men der kan jeg jo sjekke.
Thanksbare sjekk alternativhylla på ulike matbutikker, det varierer hvem som har det! Er svart pakning med grønn skrift på![]()