Daimiskake med marengsbunn

Kroppen trenger egentlig ikke sukker i det hele tatt :-p
Den produserer nok selv.

Trodde den trengte litt sukker, jeg:)? Lærte jeg noe nytt idag også:D

Takk!!!!
Aner du hvordan den blir uten potetmel? Eller er det ikke gluten i det, kanskje...
potetmel er kun for at marengsen skal bli litt seig ;) Men det er for øvrig også glutenfritt ;)

Jeg har ønska meg daimiskake med oreobunn til morsdagen :rolleyes: Har en mann som liker å kokkelere, bare han får oppskrift! Så klarte jeg ikke bestemme meg for oreokake eller daimiskake, så da ønska jeg meg litt av begge deler :p

Jeg har ønska meg daimiskake med oreobunn til morsdagen :rolleyes: Har en mann som liker å kokkelere, bare han får oppskrift! Så klarte jeg ikke bestemme meg for oreokake eller daimiskake, så da ønska jeg meg litt av begge deler :p
Oh! Flott kombi da!!
Iskake med oreobiter er sikkert også godt.

oreois er jo himmelsk, så oreo iskake kan jo umuli bli dumt :rolleyes: For oss som spiser sukker da :p

Hehe ja :-p
Heldigvis skeier jeg ut innimellom. Men må passe på, ellers tar det helt av

Har funnet oppskrift på oreokjeks sa, sukker- og glutenfritt ;)

Hehe ja :p
Heldigvis skeier jeg ut innimellom. Men må passe på, ellers tar det helt av

Har funnet oppskrift på oreokjeks sa, sukker- og glutenfritt ;)
hmmm, spennende! Kjøpte noen fake oreos da Hermine reagerte på melk, som var uten melk og gluten. Het "Free From", skikkelig gode var de! Men grisedyre! :eek:

hmmm, spennende! Kjøpte noen fake oreos da Hermine reagerte på melk, som var uten melk og gluten. Het "Free From", skikkelig gode var de! Men grisedyre! :eek:
Hvor?????

Hahaha:D Skulle gjerne likt og visst det, hadde jeg sendt ut sambo for og kjøpt;):):p:D

SVAR DA!

Neida :p
hahaha, har funnet de både på Spar og Ica! Vil tro Meny også har de ;) Free From har masse godsaker uten gluten, nøtter, melk og muligens sukker :p ;) :D

...lurer på om jeg ikke har funnet det på Prix også!!!

Av de du nevnte har vi kun ICA her. Men der kan jeg jo sjekke.
bare sjekk alternativhylla på ulike matbutikker, det varierer hvem som har det! Er svart pakning med grønn skrift på ;)

Back
Topp