ozon Gift med forumet 20 Nov 2006 #1 Noen som har bakt de kjeksene det står oppskrift på, på baksiden av sånn Daim strøssel? Det har jeg, flere ganger. Det er lett og veeeeeeldig godt! Anbefales!!!
Noen som har bakt de kjeksene det står oppskrift på, på baksiden av sånn Daim strøssel? Det har jeg, flere ganger. Det er lett og veeeeeeldig godt! Anbefales!!!
pebbles Gift med forumet 20 Nov 2006 #2 Nei har aldri bakt de, men har ofte bakt den daimiskaken som det står oppskrift på og den er kjempegod! Må nok prøvde de cookiesene også skjønner jeg!
Nei har aldri bakt de, men har ofte bakt den daimiskaken som det står oppskrift på og den er kjempegod! Må nok prøvde de cookiesene også skjønner jeg!
BlåBobler Forumet er livet 20 Nov 2006 #4 ORIGINAL: ma-lina Noen som har bakt de kjeksene det står oppskrift på, på baksiden av sånn Daim strøssel? Det har jeg, flere ganger. Det er lett og veeeeeeldig godt! Anbefales!!! Takk for tipset!! Har ikke sett den oppskriften jeg.... [:D] Den må prøves!
ORIGINAL: ma-lina Noen som har bakt de kjeksene det står oppskrift på, på baksiden av sånn Daim strøssel? Det har jeg, flere ganger. Det er lett og veeeeeeldig godt! Anbefales!!! Takk for tipset!! Har ikke sett den oppskriften jeg.... [:D] Den må prøves!
ozon Gift med forumet 20 Nov 2006 #5 ORIGINAL: *Lilla Gumman* ååå nå fikk jeg lyst på daim[:D].. Den kaken skal prøves.. mmmmmm.. men hvilken strøssel mener du.. er det den posen med daimkuler? Er egentlig kakepynt, står sammen med mel og sukker og sånt[:)]
ORIGINAL: *Lilla Gumman* ååå nå fikk jeg lyst på daim[:D].. Den kaken skal prøves.. mmmmmm.. men hvilken strøssel mener du.. er det den posen med daimkuler? Er egentlig kakepynt, står sammen med mel og sukker og sånt[:)]