K KrepsenErBlittMamma Forumet er livet 20 Okt 2010 #2 De selger den ikke sørom Trøndelag [;)] Så vidt jeg vet.. *Nyyyyyter en glass-flaske as I write* MMMMM [:)][:D]
De selger den ikke sørom Trøndelag [;)] Så vidt jeg vet.. *Nyyyyyter en glass-flaske as I write* MMMMM [:)][:D]
L *Labambie Forumet er livet 20 Okt 2010 #3 Hehe, bare for å svare liksom, jeg så den nå nettopp på Rimi i Fetsund. [:D]
Cathee Gift med forumet 20 Okt 2010 #4 ORIGINAL: KrepsenErGravid De selger den ikke sørom Trøndelag [;)] Så vidt jeg vet.. *Nyyyyyter en glass-flaske as I write* MMMMM [:)][:D] Åjooooda, jeg har kjøpt den hvert år siden jeg flyttet til Oslo. Så den er nok her også [;)]
ORIGINAL: KrepsenErGravid De selger den ikke sørom Trøndelag [;)] Så vidt jeg vet.. *Nyyyyyter en glass-flaske as I write* MMMMM [:)][:D] Åjooooda, jeg har kjøpt den hvert år siden jeg flyttet til Oslo. Så den er nok her også [;)]
Cathee Gift med forumet 20 Okt 2010 #5 ORIGINAL: Labambie Hehe, bare for å svare liksom, jeg så den nå nettopp på Rimi i Fetsund. [:D] Oh, da har de den sikkert på enkelte Rimi butikker her også. Å den har kommet til Østlandet. Så da er det vel store sjangser for å finne den idag [:D]
ORIGINAL: Labambie Hehe, bare for å svare liksom, jeg så den nå nettopp på Rimi i Fetsund. [:D] Oh, da har de den sikkert på enkelte Rimi butikker her også. Å den har kommet til Østlandet. Så da er det vel store sjangser for å finne den idag [:D]