Dahls julebrus på Østlandet? *oppdatert*

strikketrollet

Glad i forumet
Da sitter jeg å nyter årets første julebrus! Takk for hjelpen jenter [:)] De var utsolgt på Bunnpris - Oslo S, men gikk veien oppover til Bunnpris - Pilestredet, og der hadde de mye. Spørs om jeg klarer å spare til jul, men nå har jeg begynt jula med julemusikk og julegavelaging, så det går helt fint [:D]

---------

Vet dere av noen som selger denne i Oslo, Akershus, Østfold?
Jeg fant jo ikke i fjor [:(] Og det er ingen jul uten.. Så det hadde vært knall om noen som visste [:D]

Den ser sånn her ut, om noen skulle være i tvil:

Kjipeste er jo at det er faktisk Rignes som tapper denne nå...

Men..

Er det ikke slik at den ikke sleges sørom Trøndelag?
LITT goder må vi i nord få...
Beste goden som er, spør du meg [:)][:D]

Det er den eneste julebrusen jeg har funnet på glass i oslo, men var på folkehøyskole i fjor vinter så aner ikke om den er borte eller ikke. Den skal værtfall være på østlandet også [:)]

ORIGINAL: KrepsenErGravid

Kjipeste er jo at det er faktisk Rignes som tapper denne nå...

Men..

Er det ikke slik at den ikke sleges sørom Trøndelag?
LITT goder må vi i nord få...
Beste goden som er, spør du meg [:)][:D]

Ehy.. Det er litt dyrt å reise til trøndelag for å få tak i godsakene [8D] Og jeg stoler ikke på posten sånn at noen kan sende glassflasker sørover, hehe..

Hørt om noen som tar inn, men vet ikke hvor.

ORIGINAL: MH91

Det er den eneste julebrusen jeg har funnet på glass i oslo, men var på folkehøyskole i fjor vinter så aner ikke om den er borte eller ikke. Den skal værtfall være på østlandet også [:)]

Jeg har lett etter den i flere år i Oslo uten hell.. Så hvis du kommer på hvor du har sett det, eller kommer over noe, så får du rope ut [:D] Jeg får vel bare sende mail til dem og spørre..

ORIGINAL: Gollemor

Hvor bor du?
Kan ta med til deg neste gang vi skal sørover[8D]

Haha, seriøst? [8D]

den har jeg faktisk aldri sett før ^^

ORIGINAL: Ripley

Det er trønderjulebrus [:)] 

ORIGINAL: strikketrollet

ORIGINAL: Gollemor

Hvor bor du?
Kan ta med til deg neste gang vi skal sørover[8D]

Haha, seriøst? [8D]

Haha! Ja, har jeg plass i bagasjen og husker på det, så hvorfor ikke? :P Har gjort sprøere ting enn det[:)]

De fleste bunnpris butikkene med godt utvalg, skal ha denne. :) Hvis ikke kan man jo snakke med meny eller ultra, de tar inn varer på forespørsel. :)

Jeg kjøpte den på matbutikken på sandvika storsenter i fjor hvertfall[8D]

HI, jeg så den i går på Rimi på Fetsund i Akershus. [:D]

ORIGINAL: Ripley

Beste julebrusen ever..

*AAAAH, nyter en glassflaske*
Uuuups, har drukket en 6pack siden i gårkveld [8|][8D][;)]

Jeg kjøpte en kasse på ruseløkka bunnpris igår. De fleste bunnpris har de, meny skulle få trodde han jeg snakka med, å ultra skal også ha.

Bare tull at de ikke finnes her, jeg har bodd her i over 4 år, å hvert år har jeg drukket masse dahls [:D] Dere trøndere som har grodd fast i nord trenger ikke å være gnien! Vi andre trøndere fortjener faktisk brusen vi også [;)] Så det så!

Tusen takk for svar alle sammen [:)]

Jeg har sett på noen av butikkene dere har nevnt over her i fjor, men uten resultat. Men jeg skal prøve å være litt tidligere ute i år, og hvis ikke så får jeg jo også hjelp til å frakte fra trøndelag [:D] 

Takk for tips ang konkrete butikker dere har kjøpt i år!

Kooos deg med julebrusen din[:D]

Back
Topp