Dagsoving

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Hvor sover deres små på dagtid? Dere som har brukt små vugger og Babynest, begynner ikke de å bli små nå? Hva gjør dere evt. da? N har sovet i Babynest på dagtid men hun er 4 mnd. nå og i tillegg veldig lang så det er veldig snart så det ikke går lenger. Jeg vil ikke legge hun i senga si på soverommet på dagtid. Hun sover litt i vogna men jeg vil ha et alternativ.

Blir i vogna hver gang. Frøkna sov (og sover) på samme sted som hun sov på natta, og det har gått helt fint :) det nekter han :shy:

Hun nekter å ligge i vugga og babynestet nå. Lenge siden jeg måtte åpne opp nestet.

Bruker for tiden kun vogna eller om hun sovner i bilen på dagtid så sover hun litt i bilstolen. Men om jeg aktivt skal få henne til å sove så legger jeg henne i vogna.

Sover bare i vogna på dagtid [emoji4] sovner ikke inne, er nødt for å ut og trille.

På dagtid sover hun enten i sofaen eller på lekematta på gulvet. Legger en dyne under henne også ett teppe over, da sover hun kjempegodt. Ellers bruker vi vogna. :)

Prøver å sove mellom hver mating.
Sover i nesten i vugge, i nesten i senga, på tur i vogn eller på meg. :)
Har kjøpt en sengeslange jeg kommer til å legge rundt henne når nesten blir for liten.

Bruker vogna for det meste. Hender han sovner på lekematta også. Da brer vi på teppe isåfall.
Hvis jeg eller pappan vil ha en dup så legger vi oss i senga med han. Men da har vi rullegardinen nede så det blir dagslys inn.

Oftest i sofaen etter en ammeøkt , oppå meg og av og til i vår seng om jeg har ammet han der. Men prøver å gå litt hver dag da han sover veldig godt i vognen :happy: Her er det enda så opp og ned når på dagen han sovner....

Back
Topp