Dagsoving

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Hadde endelig en baby som sov bra om dagen, 1,5-2 timer to ganger daglig. Men så begynte han å kutte ut lur nr to, noe som da gjør at han var våken fra rundt 9/10-tiden og til leggetid. Kjempetrøtt og sliten, men umulig å få til å sove. Så siste uken har vi drøyd sovingen litt for å prøve å gå over til en lur midt på dagen. Det har endt med 20-60min søvn bare! Så slitsomt for både meg og han. Han er jo tydelig mer trøtt, og blir veldig sutrete. Prøver meg tilbake på to lurer idag, og håper virkelig vi får det til. Er så kjipt med trøtt og sutrete baby :p Hvordan er dagsovingen hos dere andre nå?
 
Her er dagsovingen endelig blitt bedre! Hun kan sove opp til 1,5 time.. Og sover kun en gang. Det har hun gjort i mange mnd allerede
 
Hun sover 2-3 timer midt på dagen. Er våken ca fire timer før duppen, og så fem-seks timer våken før hun tar kvelden. Har vært slik ett par mnd nå :)
 
Våken 8-11, sover til 13, og våken til 19 igjen. Hvis vi er ute på farten kan det hende han bare sover 30 min. Da må han ha en ekstra hvil i 15-tiden.
 
Hun sover 2-3 timer midt på dagen. Er våken ca fire timer før duppen, og så fem-seks timer våken før hun tar kvelden. Har vært slik ett par mnd nå :)

Samme her, men om han våkner tidlig (type kl.5) så sover han en dupp på morgenen også etter 1-2 timer våken :)
 
Har gått over til 1 lur vi også. Litt avhengig av når hun våkner, men ca 11-12.30/13.00. Er da våken til ca 18.30 sover til 5.30. Etter vi gikk ned til en hvil har nattesøvnen hennes sakte men sikkert blitt bedre. Denne jenta kunne være våken 5-6 ganger på kveld/ natt.
 
Her går han i barnehage, og har siden han begynte der i begynnelsen av mai sovet to ganger om dagen. Sover 30 min etter frokost og fra 1.15 til 2 timer etter lunsj. Vi prøver så godt vi kan å strekke den lange luren til 2 timer og til å holde lik rutine i helgene og på fridager ellers.

Legger seg ca 18.45 og våkner ca. 05, får melk og sover om vi er heldige ca. en time til.
 
Våken ca.8.30-12, sover 12-15, våken 15-19.30. Sover hele natta
 
Back
Topp