Dagsoving?

Marigullhøna

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Hvor lenge sover deres 1,5 åringer? Her har vi akkurat gått fra at lille kan regulere selv til at vi har bestemt maks to timer... Men lurer på om det er for mye fortsatt, for roter masse på natten og starter morgenen tidlig...
 
Hun sover imellom 1-2 timer:)
2 timer er egentlig litt for mye,da er hun ikke trøtt nok til kvelden,så vekker henne som regel etter 1,5:)
 
Han regulerer selv :) Han er et skikkelig b menneske da, så hvis han sover lenge på morgen (10-11) så sover han ofte ikke på dagen. Men våkner han tidlig kan han godt sove et par timer :)
 
Kommer litt an på når hun er oppe om morgenen, men mellom en og to timer. Tror vi må begynne å regulere litt, for hun er ikke trøtt nok om kvelden lenger.
 
Prøver å ikke la han sove mer enn 1,5 time på dagen men hender han ikke vil opp før 2 timer har gått. Sliter med legginga også...
 
Han sover mindre og mindre på dag, og noen dager ingen ting.. Regner med det endrer seg når han begynner i bhg til høsten.
Er han merkbart trøtt rundt ett prøver jeg å få han til å sove da. Begrenser det til maks 2 timer :)
 
Jenta mi sover for det meste bare en halv time iløpet av dagen I hverdagene. Det er altfor lite syns jeg! Hun går I barnehage og der nekte rhu rett og slett å sove mer. :-/ hun er stup trøtt og oversliten når hu kommer hjem. Men de sliter med å få hu til og sove der.. hjemme når hu ikke er I barnehagen sover hun mellom en og to timer, fra rundt kl ti-elleve.
har ett spørsmål til dere: når våkner ungene deres? Jenta mi våkner rundt syv-åtte, legger seg mellom seks og syv på kvelden. Kjenner jeg skulle ønske hu kunne ihvertfall sovet til kl åtte om morgen, og heller lagt seg nærmere kø syv enn seks om kvelden. Føler hu våkner så tidlig I forhold til andre??
 
Jenta mi sover for det meste bare en halv time iløpet av dagen I hverdagene. Det er altfor lite syns jeg! Hun går I barnehage og der nekte rhu rett og slett å sove mer. :-/ hun er stup trøtt og oversliten når hu kommer hjem. Men de sliter med å få hu til og sove der.. hjemme når hu ikke er I barnehagen sover hun mellom en og to timer, fra rundt kl ti-elleve.
har ett spørsmål til dere: når våkner ungene deres? Jenta mi våkner rundt syv-åtte, legger seg mellom seks og syv på kvelden. Kjenner jeg skulle ønske hu kunne ihvertfall sovet til kl åtte om morgen, og heller lagt seg nærmere kø syv enn seks om kvelden. Føler hu våkner så tidlig I forhold til andre??
Hahaha! Din sover leeenge på morgenen! Her legges det kl 7 på kvelden og morgenen starter kl 6... Er superfornøyd hvis jeg får sove til over 6.30 :) og så soves det 1,5 time på dagen nå... Ingen av mine sover lenger enn kl 6, og har ikke inntrykk av at det er veldig mye tidligere enn andre barn :) de fleste jeg kjenner er oppe mellom 5.30 og 7.30 :)
 
Back
Topp