Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk overgangen fra å legge seg i nitiden og så være våken helt til halv tolv-tolv?Hun sover i 2,5 time. Fra halv 12-12 tiden
Før sov hun i 1,5 time og ca 45min. Da hadde hun en hvil i 9tiden og en i 13-14 tiden.
Det gikk overrskende bra. Så lenge hun hadde noe å gjøre så glemte hun det. Sliter litt i 5-6 tiden. Men det er like mye det at hun vil ha puppHvordan gikk overgangen fra å legge seg i nitiden og så være våken helt til halv tolv-tolv?
Nei da trenger hun tydeligvis den søvnen. Mini ble så vanskelg å legge på den siste hvilen. Hvis du enda ikke merker noe til at hun trenger 1 hvil så hadde jeg meldt meg påOk. Føler ikke hun er helt klar for å kutte ned til en enda. Jeg klarer å holde henne våken en times tid men hun trenger tydelig den søvnen hun kan få. Men regner med det ikke blir lenge til og problemet er om jeg skal melde på nytt 10ukers kurs i babysvømming.... Det er kl 12.
Det er sant!Nei da trenger hun tydeligvis den søvnen. Mini ble så vanskelg å legge på den siste hvilen. Hvis du enda ikke merker noe til at hun trenger 1 hvil så hadde jeg meldt meg på![]()
Min er ikke klar for å kutte ned til en dupp. Så jeg stresser ikke med det. Hun får styre det litt selv. Det gikk seg til selv med storesøster. Hun er 3 år og har behov for en siesta i ny og ne, men sluttet egentlig å sove da hun begynte på storebarn. I helgene hender det at hun tar en dupp. Regner med at lillesøster også går over til 1 dupp av seg selv.Ok. Føler ikke hun er helt klar for å kutte ned til en enda. Jeg klarer å holde henne våken en times tid men hun trenger tydelig den søvnen hun kan få. Men regner med det ikke blir lenge til og problemet er om jeg skal melde på nytt 10ukers kurs i babysvømming.... Det er kl 12.
Ja hun får styre det selv. Bare så kjipt å betale for er kurs for så å ikke gå mange gangene før det ikke passer pga soving. Men ser jo nå at hun antsgeligvis ikke er helt i overgangen fra to til en enda. Var nok bare noe tull de gangene før jul...Min er ikke klar for å kutte ned til en dupp. Så jeg stresser ikke med det. Hun får styre det litt selv. Det gikk seg til selv med storesøster. Hun er 3 år og har behov for en siesta i ny og ne, men sluttet egentlig å sove da hun begynte på storebarn. I helgene hender det at hun tar en dupp. Regner med at lillesøster også går over til 1 dupp av seg selv.
Uansett så snur det nok ikke over natten. Så da kan du isåfall bare la henne ha en kort hvil om morgenen før svømming og så en etterpåJa hun får styre det selv. Bare så kjipt å betale for er kurs for så å ikke gå mange gangene før det ikke passer pga soving. Men ser jo nå at hun antsgeligvis ikke er helt i overgangen fra to til en enda. Var nok bare noe tull de gangene før jul...
Hvis han kun sover 30 min på den siste så kan det være han trengee kun 1 ja. Er jo bare å prøve å se hvordan det gårEr veldig i tvil på om vi også burde kuttet ned til 1 dupp på dagtid. Mini har våknet 05 de siste par-tre morgenene, er ikke trøtt før i 19-20-tiden på kvelden og sover da kun til 05. Så har han 1 hvil i 9-tiden som da varer alt fra 30 min til 2 timer og så har han en til hvil på 30 min i 13-14-tiden. Tror dere han ville sovet lenger på morgenen om vi kun hadde 1 hvil per dag? Slitsomt å stå opp kl 5 gitt!!
Ja tror vi må gjøre det. Syns bare han er så liten for å kun sove 1 dupp per dag! Akkurat 10 mnd i dag.Hvis han kun sover 30 min på den siste så kan det være han trengee kun 1 ja. Er jo bare å prøve å se hvordan det går![]()
Kan jo bare være en periode. Kanskje han plutselig går tilbake til 2. Men unger er jo forskjellige. Noen sover hele natten gjennom og får dermed mye søvn da, men andre våkner mye og trenger derfor mer på dagtid.Ja tror vi må gjøre det. Syns bare han er så liten for å kun sove 1 dupp per dag! Akkurat 10 mnd i dag.