Dagsoving

Armyangel

Mats <3
jentene i juni13
Hvor mange ganger sover deres små nå?

Her sover han fremdeles to ganger. Regner det snur seg litt etterhvert med tanke på barnehagen :))
 
Last edited:
1 eller 2 lurer, alt ettersom når hun står opp på morgen :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Okai, sover hun lenge av gangen eller?
Det kan være alt fra 20 min til 2 timer :p
Om hun sover 1 lur om dagen blir den gjerne litt lengere, men kan også sove 1 time 2 ganger om dagen :)
 
Det kan være alt fra 20 min til 2 timer :p
Om hun sover 1 lur om dagen blir den gjerne litt lengere, men kan også sove 1 time 2 ganger om dagen :)

Stemmer :) Lille må ha to lurer uansett. Men han sover stort sett bare 30 min av gangen. Så kunne godt sovet en gang om dagen i en time :)
 
AM sover 11:30, og da sover hun alt fra 45min til 2,5-3t :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Egentlig to, men innimellom blir det bare en :) Merker det er litt lite med en, men satser på at det går seg til med bhg :)
 
Oftest to. Blir det bare en har vi en sur unge fra 16-18/19 :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har prøvd lenge å snu det, og lyktes i sommer :) Nå sovner han rundt kl.12 og sover gjerne 45 min - 1,5 time. Det er nok for Oskar :) Men han våkner sent for tiden, sover gjerne fra kl. 19.30-08.00 :)
 
Her sover lille stort sett bare en gang (falt raskt inn i rutinen som er i bhg'n). Han legger seg i 11 tiden og sover alt fra 1-3 timer. Dvs. at han ikke får lov til å sover mer enn 3 timer;) Gjør han det er han helt umulig å legge om kvelden. Hvis han "bare" sover 1 time får han ta seg en liten halvtime i 1430 tiden.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sover fra 45 min til en time og ti min, sjelden over det. Står opp i syv tiden og legger seg rundt åtte på kvelden. Jeg syns det er for lite. Skulle gjerne sett at han sov i to timer på dagen.
 
Vi prøver på en..men blir ofte to.. når de har første dupp ferdig sovet før tolv blir det lenge til 19/20 uten å sove.

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
1 lur på ca 1 time :) Skjer innimellom at han sover en liten lur til, men det er bare hvis han er litt ekstra sliten :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Sover som regel fra 11.30 til 13. Kan nesten stille klokka etter ho. Mange måneder siden hun slutta med lur nr.2.
 
Her erdet en gang. Og det har det vært lenge :) før påske sov hu 2 ganger ca 40 min. Etter vi gikk over til 1 dubb i 11.30/12 tida sover hu 1,5-2t stort sett. Sover da fra 19.30-8.30/9 på morran.
 
Eg ser frem til lille sover bare en gang. Er så mye styr for å få han til å sove, også sover han så lite når han først sover :) Men han trenger søvnen sin :)
 
Back
Topp