Dagsoving

Skjønner de fleste junibarna sover enda;) tror jo egentlig at snuppa hadde sovet også om hun ikke kom seg utav selene:rolleyes:

Nå er hun også begynt å smyge seg utav selene i bilstolen:confused: så tror jeg må få tak i en slik beltesamler. Vogna er jo en ting, men i bil er det jo farlig.


Sent from my iPhone using BV Forum
huff ja veldig farlig i bil også!
vi har beltesamler og heldigvis ikke hvert noe problem med den :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
huff ja veldig farlig i bil også!
vi har beltesamler og heldigvis ikke hvert noe problem med den :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Da klarer hun ikke å komme seg løs?

Vet det er noen som sier det ikke er bra å bruke i bil om en skulle kræsje pga de sitter mer fast. Men er jo mye farligere om de små plutselig sitter løse baki der.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da klarer hun ikke å komme seg løs?

Vet det er noen som sier det ikke er bra å bruke i bil om en skulle kræsje pga de sitter mer fast. Men er jo mye farligere om de små plutselig sitter løse baki der.


Sent from my iPhone using BV Forum
nei nå kommer hun seg heldigvis ikke løs ;)
ihvertfall ikke inntil hun åpner selen selv men håper det tar lang tid selvom hun har fortsatt hvordan :p

var forbudt før pga det, men de plast greiene er ganske tynne (har besafe sin) og i en slik situasjon med adrenalin så er jeg sikker på at det ikke har så mye å si, har ikke prøvd men ser for meg at de knekker ganske lett samtidig som mekanismen der er veldig lett :)
heller det enn å ikke kunne sikre skikkelig

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
nei nå kommer hun seg heldigvis ikke løs ;)
ihvertfall ikke inntil hun åpner selen selv men håper det tar lang tid selvom hun har fortsatt hvordan :p

var forbudt før pga det, men de plast greiene er ganske tynne (har besafe sin) og i en slik situasjon med adrenalin så er jeg sikker på at det ikke har så mye å si, har ikke prøvd men ser for meg at de knekker ganske lett samtidig som mekanismen der er veldig lett :)
heller det enn å ikke kunne sikre skikkelig

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Vil tro det er lenge til hun klarer å åpne selve selen:p

Er den fra Besafe jeg har sett på også;) såg ikke sånn kjempesolid ut, så tenker den er lett å brekke om en ikke klarer å få den av om uhellet skulle skje.
Da må jeg på butikken en tur tror jeg;) kanskje den Kan brukes på vognselene også?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vil tro det er lenge til hun klarer å åpne selve selen:p

Er den fra Besafe jeg har sett på også;) såg ikke sånn kjempesolid ut, så tenker den er lett å brekke om en ikke klarer å få den av om uhellet skulle skje.
Da må jeg på butikken en tur tror jeg;) kanskje den Kan brukes på vognselene også?


Sent from my iPhone using BV Forum
nei kjennes ikke kjempe solid ut heller men solid nok til disse barna :p
'den kan nok fint brukes i vogna også, har ikke prøvd selv da

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
nei kjennes ikke kjempe solid ut heller men solid nok til disse barna :p
'den kan nok fint brukes i vogna også, har ikke prøvd selv da

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Ja den gjør nok nytten:p




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her sover hun i vogna enda. 1,5-2 timer dagen. Hun elsker sove akkurat som foreldrene sine! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han har sluttet hjemme men sover i bhg. Som regel en times tid :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp