Dagsoving

Nå sover han 2 ganger daglig som regel (Av og til 3 om vi våkner litt tidligere), da sover han 1-2 t i strekk :) er da våken rundt 2 timer når han er våken.
Han er 15 uker :)
 
Nå vil hun kun sove i vogna, før sov hun overalt.
så vis vi ikke er ute sover hun i vogna som står i gangen. Ikke alltid like lett og få henne til og sove, men da fikser jeg en flaske så hun spiser hun seg i søvn :p
 
Ikke mye forandring her. Trenger fortsatt bevegelse for å sove på dagtid, heller mer enn før vil jeg si. Sover gjerne en drupp på 1 time på morgenen, 2-3 timer fra 12-1 tiden(går tur da) og en liten dupp før halv 6 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han sover ca 3 hviler i løpet av dagen. Første sovner han i bilen når vi leverer storebror i bhg, så løfter jeg han over i vogna når vi kommer hjem (nå når storebror har fri, legger jeg han bare rett ut), da sover han som regel et par timer. Så er han våken et par timer, før det er på tide med neste hvil, også denne i vogn, ca 2 timer. Så er han våken nesten sammenhengene til leggetid kl 19, sover gjerne bare 15-20 kanskje 30 min på sofaen.

Sent from my GT-I8190N using Tapatalk
 
3-4 dupper her.. Blir lagt i vogna og sovner selv der. Kortere dupper nå, så vet ikke om vi skal gå ned til tre fast. Orker ikke stresse no særlig med det. Hun sover så godt på natta, så jeg klager ikke på litt korte dagdupper :)
 
Har som regel endel korte lurer og en lang i to-tre tiden:)
 
Back
Topp