Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kl 10/11 - 30min til en time
Kl 14/15 - 30min til en time
Noen ganger sovner ikke tassen før tolv/ett. Da blir det gjerne en litt lengre lur i stedet for to kortere. Varierer litt fra dag til dag. Vi har leggetid kl 19 og starter dagen mellom 6 og 7. Interessert i å høre hvordan dere andre har det...
1.lur er rundt ni-tiden, og varierer fra 1 time til 2 timer. 2.lur er et sted mellom 14-15, og den og varierer, avh av hvor mye han sov på morgenen. Men han sover som regel ca 3 t tilsammen på dagtid. All dagsoving er unnagjort innen kl 16.
3 blunder her fortsatt. Umulig å få færre for han blir bare stuptrøtt og må legges i senga si. er vi ute dupper han bare bort.
En om morgenen. En om formiddagen og en mellom 14-16 en gang. Totalt 3-4 timer søvn på dagtid. Natt i ca 12 timer. Sover mye fortsatt.
Vi har også to lurer: en på morgenen og en på formiddagen. Prøver å få siste luren så tett opp mot klokka 14, sover han etter det er han ikke i seng før 20-20.30 på kvelden. Skal snart i bhg så da blir det vel nye soverutiner tenkte to lurer var lite, men ser ut til at det er flere som har det sånn
Hun sover om natta fra kl 20 til 8. Sover en dupp fra ca 11 til 12. Varer den i en time trenger hun ikke å sove mer på dagen, da blir hun vanskelig å legge om kvelden. Sover hun bare 30 min sover hun 30 min i 14-15-tia også. Aktiv frøken som sover lite
Sover to lurer: første en gang mellom 9 og 11, den andre mellom 13 og 15. Kan være alt fra halvtime til to timer - sover best hvis man går tur i vogn (eller om pappaen sover med ham).
Hender han sovner etter det og, i vogn/bil og da er det 50/50 om han vil legge seg til normal tid
To ganger her også, første ett par tre timer etter han sto opp i ca 1-2 t og andre gang rundt 15-16 ca halv time til en time litt avhengig av nr han sovner av å om jeg nå vekke han. Sover han noe særlig lenger enn kvart over fire så kan han bli vanskelig å legge til kvelden.
Hun våkner mellom 6-7.30 og sover 2 blunder. Den første i 10-tiden, den andre i 14-tiden. Lengden varierer fra 30-40 min til 1,5 time. Ofte en kort og en lengre, varier hvilken som er kort og lang. Hvis begge blir kort må hun legges allerede rundt 18.30. Ellers legges hun rundt 19-19.30.
Inntil tre lurer. Kommer an på når vi våkner og hvor lang de er. Hun sover som regel bare en halvtime i slengen og da blir det gjerne tre lurer. Men noen ganger slår hun til å sover 1,5 time den ene luren og da blir det bare to. Kan ikke sove etter 15 da, for da blir legginga for natta bare tull og tøys