StineH
Elsker forumet
Så sitter vi her da og er straks halvveis i Januar 2012. En mnd som for de aller fleste av oss kommer til å forandre livene våre for all fremtid. Mange har fått babyene sine allerede, mens andre fortsatt venter og venter..
Jeg er en av dem som holder på å vente meg ihjel. Ikke nødvendigvis fordi jeg er så innmari utålmodig, men mer på grunn av all usikkerheten. Ikke vet jeg hva som kommer til å skje, ikke vet jeg når, eller hvordan. Det eneste jeg vet er at noe skal skje, og at det blir mitt livs største opplevelse.
Derfor går dagene her utrolig sakte og jeg føler at alle andre her inne allerede har fått skattene deres.(vet jo at det ikke er tilfelle og at dere sikkert er like utålmodig som meg, men ja..)
Her skjer det skuffende lite. Tulla koser seg masse i magen, ryggen og bekkenet mitt har for alvor slått seg vrangt, og bare det å makte en tur på butikken er en prøvelse. Har i tillegg blitt skikkelig forkjøla og hoster til jeg spyr både natt og dag. Ellers er det INGEN tegn på at noe som helst spennende er i gjerde. Skal på Haukeland på mandag, men aner ikke hva som skjer der heller...
Hvordan er dagsformen deres jenter??