dagmamma!

x1xjanfeb

Andre møte med forumet
jeg har blitt spurt om jeg kan passe på 2-åringen til han vi leier leiligheten av. det blir fra 7-11 5 dager i uka. vi bor i samme hus, de oppe - vi nede. hvor mye syns dere jeg skal ta som betaling? blir svart.

men får først ta en prøveperiode og se hvordan det går. om det lar seg kombinere med lillegutt på 10 mnd.

jeg mente ogå at lillegutt er 10 uker, ikke 10 mnd :)

hvorfor hadde ikke du gjort det, lykkelig..?

vi har ganske greie rutiner på formiddagen, så jeg tror nok det vil gå bra. har lest litt rundt på nettet og jeg tror 30-40 kr timen er ok betaling. høres egentlig veldig lite ut... vet ikke helt jeg...

kjærevene. jeg hadde aldri orka å være dagmamma for ein anna unge + min egen.. hoh! hadde klikka.. nei her skal min lillegutt få all min oppmerksomhet :)

jeg hadde absolutt tatt mer enn 30-40 i timen!!!!!!! herreli, d er jo mindre enn lærlinglønn d :P

gutten min er så bedagelig og rolig at tror ikke det skal bli noe problem. hadde han med meg på jobb da han var bare 5 uker til og med! får høre hva husverten vil tilby av lønn senere i kveld, og så får vi prøve et par dager og se om det går :) 

Har ei venninne som er dagmamma. Hun får ikke mer enn en 35-40kr timen. Tror det er det som er vanlig når en er dagmamma..
Lite bra betalt..[&:]

ORIGINAL: roskwa

gutten min er så bedagelig og rolig at tror ikke det skal bli noe problem. hadde han med meg på jobb da han var bare 5 uker til og med! får høre hva husverten vil tilby av lønn senere i kveld, og så får vi prøve et par dager og se om det går :) 

har du begynt og jobbe igjen??[:-]
aner ikke men jeg hadde ikke sitti barnevakt for 40 kr timen.... men det er meg... [;)]

ORIGINAL: Charlotte B

ORIGINAL: roskwa

har du begynt og jobbe igjen??[:-]
aner ikke men jeg hadde ikke sitti barnevakt for 40 kr timen.... men det er meg... [;)]

har begynt å jobbe litt ja :)
ikke så mye da, forrige måned jobba jeg 16 timer.
skulle gjerne jobba mer, men kan jo ikke det når typen jobber. da blir det bare litt på ettermiddagen og lørdag.

Tror ikke det er så utrolig godt betalt, som noen skrev 30-40 kr timen. Men helt ærligm så satt jeg barnevakt til tuppa til ei venninne, hun er 2 år ei uke og det var skikkelig slitsomt. Selv med gode rutiner, vi kan nesten stille klokka etter vår men det var fremdeles tungt. Men du får ha lykke til[:D]

Lurt med en prøveperiode, masse lykke til [:D]

Var praktikant for 3 jenter når jeg var 14-16 og fikk DA 30 kr timen, så hadde sannelig tatt 50 kr timen eller mer var jeg deg.

VI betalte 200 kr dagen til vår dagmamma!

har også hørt d e vanlig og få 35-40kr timen som dagmamma. blir ikkje rike, men om du har anledning t d så blir d nok koseligt, men også travelt.[:)]

ORIGINAL: Torres

Ei som jeg kjenner som skulle ha dagmamma til gutten sin måtte betale 6000,- mnd for 5 dager i uken. Tror det er det som er vanlig så da kan du jo ta 3000,- siden det bare er halv dag[:)]

6000???!!! Barnehageplass koster jo 2500, selv om man får kontantstøtte blir det jo nesten dyrere med dagmamma[8|]

Back
Topp