Dagmamma priser?

DivaMamma

Første møte med forumet
Hei! Jeg har spørsmål ang dagmamma priser.
Jeg skal passe ei jente på 1 år noen dager i måneden og lurer på hva jeg skal ta i pris. Det blir alt i fra 5-10 dager i mnd.
Tider er f.eks 07-15, 08-16 og noen ganger blir hun levert på kvelden og skal sove her. Hun blir da hentet om morran, mellom 7 og 9. Tenkte å ta 350 kr på dagen når hun er her fra 7/8-15/16.
Høres det ok ut? På fredag skal jeg ha henne fra kvelden og til ca 7-8 på morran. På søndag skal jeg ha henne fra 7-15. Kan jeg ta litt mer i helgene?
Forslag på hva jeg kan ta i betaling tas i mot med stor takk!!

Last edited:
350 synes jeg hørtes veldig lite ut hvertfall :O jeg hadde hvertfall ikke jobbet for 43 kr timen.. Og hvertfall ikke passe noens barn!
Og skulle noen passet mitt barn, så hadde jeg blitt redd hvis jeg skulle betalt så lite!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er ikke lite... Det er 7000 i måneden for full plass... Vanlig for full plass er barnehage kostnader + kontantstøtte.

Jeg betalte 200,- per dag da gutten min var hos "dagmamma". Var ei bekjent da som passet ham sammen med sin egen datter da hun likevel gikk hjemme :)

Jeg vil si at man burde betale en dagmamma 8500 kr i måneden hvis hun har barnet fem dager i uka. Det er kontantstøtte + barnehagepris.
Man regner 20 arbeidsdager i måneden, så hat du barnet 10 dager en måned så bør du hvertfall ta 400 kr dagen.
Og jeg synes du kan ta mer i helgene ettersom man ville fått det i en vanlig jobb.
Kanskje 500 kr dagen i helgene?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp