Daglige spark!

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Nå kan jeg endelig kjenne sparkene og se de utpå magen <3 åh, for en herlig følelse! I skrivende stund sparker hun faktisk :D samboeren min kan og kjenne å se de. Han sa her om dagen '' Er du pappas lille prinsesse?:)'' til magen :') åh, det smelta hjertet mitt! Hun blir også ekstra 'gira' når jeg spiser litt sukker! Haha, det er så gøy å se på! Jeg er så lykkelig <3

Kjenner dere daglige spark? ;D hvordan føles det??:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en skikkelig villbass i magen min. Har faktisk kjent daglige spark fra uke 14, og sett/kjent dem på utsiden av magen siden uke 16. Fra uke 18 har vi kjent og sett det jevnlig gjennom hele dagen(og natta). Maks rolig i en time eller to. Veldig deilig, men skjønner at det er uvanlig å kjenne så mye og så tidlig, spesielt til å være førstegangs. Og hver gang pappaen legger seg og snakker med magen, gir han et sperk eller to i respons :-)

Kjenner daglige spark ja. Har nok fått et sovemønster for er stort sett på samme tider av døgnet

Kjenne masse kvar dag gjennom heile dagen
Blir ekstra livlig rett ette måltid eller inntak av søtt :p

Android appen på SG S5

Har fest hver natt, og generelt mye spark og bevegelser i løpet av hele dagen :-) syns det er litt ekkelt når han skal endre stilling inni der, da får jeg i hvertfall alien følelse :-P

Kjenner det kvar dag:D men variere ein del på kor mykje og ofte :) Sjelden eg merker det når eg er i aktivitet/jobb.

Kjent det en stund inni:)og siden uke 18(tror jeg?) utenpå magen.. Utrolig morsomt og koselig! Men føles rimelig ommøbelert ut innvendig når jeg våkner om morningen :D Syns det er betryggende og kjenne at det er liv og røre:Heartblue

Har fest hver natt, og generelt mye spark og bevegelser i løpet av hele dagen :-) syns det er litt ekkelt når han skal endre stilling inni der, da får jeg i hvertfall alien følelse :-P
Ha ha venninna mi skulle kjenne hu sparka, også snudde a seg under hånda hennes :P Hun skvatt og dro hånda til seg! "Er vant til sånne små dult jeg!" :D

-Fra appen-

Hvordan kjenner man når babyen endrer stilling?:D

Innimellom blir det mange store bevegelser samtidig, i hele magen, tipper det er da babyen bytter stilling. For meg kjennes det som veldig store "bobler", i motsetning til vanlige spark som er "spissere" og kraftigere på en enkelt plass av gangen. Kjenner meg litt igjen i "alien"-følelsen ja! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har kjent liv siden uke 16, og begynte å se det utvendig i uke 19 :D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Så herlig og høre!

Noen ganger strammer magen seg der hun ligger. Så jeg kan kjenne hode og kroppen hennes(trykker ikke hardt) hva kommer det av?? ;o

Så herlig og høre!

Noen ganger strammer magen seg der hun ligger. Så jeg kan kjenne hode og kroppen hennes(trykker ikke hardt) hva kommer det av?? ;o

Babyen presser seg uttover :) sverger at mini her øver på stupeøvelser her når jeg ser småføttne uttpå magen :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp