Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! (Ikke "Jeg!", som jeg, som det sto før redigering, haha)Er du 1.gangs?
Har ikke kjent et eneste spark enda jeg![]()
Har kjent bevegelse i flere uker, noen dager etter hverandre men mest ingentinger 20+0 i dag.
21 uker i dag. Kjenner ingenting. Førstegangs og forliggende morkake![]()
20+6 og har vel kjent daglig i en uke nå. Kjent han innimellom i noen uker før det også, men på tirsdag hadde han for første gang skikkelig fest der inni :-D sparket i sikkert en time.
1 gangs og er nå 19 uker, tror jeg kjente noe i går, men er ikke sikker! Er såå utolmodig..
Kanskje mitt problem et at lillegutt sparker i morkaken som ligger på sida haha![]()
Typisk meg og min flaks liksom
Når kan du forvente å kjenne daglig med morkaken foran ?![]()
Har faktisk ikke peiling. Førstegangs her. Morkaka ligger foran babyen mot magen. Googla litt og mange kjente ikke liv før uke 24-30håper jeg kjenner snart. Halveis i dag
![]()
om du er 21+1 så var du vel halvveis forrige uke? men gratulerer iallefall
![]()
Uff kjedelig med morkaken foran som demper altså, jeg har gått på vent siden uke 15/16 da jg er 3.gangs.. men har tydeligvis hatt altfor høye forventninger om å kjenne noe tidlig...
Og da blir ventetiden ekstra lang...
Jeg har venta siden uke 16 heheet svangerskap er 40+3 uker så kl 12 i dag er jeg halveis
blir beskymra når jeg enda ikke kjenner noe fra lillemor
men er vist vanlig. Mormor og 2 av tantene mine hadde morkaka forann fødekanalen så de måtte ta ks. Glad den bare ligger forann på magen. Men skulle ønske den lå bak. Er en veldig beskymra person så når jeg fikk bedskjed at den låg forann i uke 12 blei jeg litt lei meg
men babyen har det bare bra
![]()
Jeg har venta siden uke 16 heheet svangerskap er 40+3 uker så kl 12 i dag er jeg halveis
blir beskymra når jeg enda ikke kjenner noe fra lillemor
men er vist vanlig. Mormor og 2 av tantene mine hadde morkaka forann fødekanalen så de måtte ta ks. Glad den bare ligger forann på magen. Men skulle ønske den lå bak. Er en veldig beskymra person så når jeg fikk bedskjed at den låg forann i uke 12 blei jeg litt lei meg
men babyen har det bare bra
![]()
Har faktisk ikke peiling. Førstegangs her. Morkaka ligger foran babyen mot magen. Googla litt og mange kjente ikke liv før uke 24-30håper jeg kjenner snart. Halveis i dag
![]()
bare ser tickeren din viser 21+1 skjønner duderfor jeg lurte hehe...