daglig sex??

Tja... et par ganger i uka ihvertfall. 3-4 ca... Ikke noe i veien med lysten for noen av oss, men er av og til for trøtt om kvelden, men tar det av og til igjen på dagtid da.. [:D]  Ellers så når mannen er i nordsjøen 14 dager, så pleier det å dukke opp noen vannvittige sexdrømmer når det begynner å bli en stund siden sist... [:D]

ORIGINAL: Dorothy_1

ORIGINAL: førstegangsgravid

hmm....snodig fyr,..!!
Kanskje han bare er impotent blitt,,,stakkaren

Det har han nok Ikkje... [;)]
Men dersom det blir overtid her, Og Jeg vil prøve og få litt fortgang, Skal han virkelig få gi meg Inn.... [:D]

hihi...ja,,,kjøre på liksom![:)]

får ikke sove uten å ha fått en runde jeg... en fin måte å slite ut en hval på ;-) akrobatikk i senga..... sliter med nattesøvnen...

lysten økte veldig på meg da jeg ble gravid. Men har nok en sammenheng med att jeg sluttet på antidepressiva, som nedsetter libidoen, eh, sexylysten assa.....så ble "firestart " her ..hehe..trenger ca annenhver hver dag. enten med han eller med meg selv..helst med han da seff... Pluss att jeg har blitt mer følsom her og der...og det hjelper jo litt..hih
Fader assa,,,først nå jeg skjønner hvor dum antidepressivaen var på den saken..

Men tung er jeg blitt, og kronglete er det så håper ikke sambo kjeder seg ihjel med de samme stillingene hele tiden..hehe

:)

ORIGINAL: FirstTime

lysten økte veldig på meg da jeg ble gravid. Men har nok en sammenheng med att jeg sluttet på antidepressiva, som nedsetter libidoen, eh, sexylysten assa.....så ble "firestart " her ..hehe..trenger ca annenhver hver dag. enten med han eller med meg selv..helst med han da seff... Pluss att jeg har blitt mer følsom her og der...og det hjelper jo litt..hih
Fader assa,,,først nå jeg skjønner hvor dum antidepressivaen var på den saken..

Men tung er jeg blitt, og kronglete er det så håper ikke sambo kjeder seg ihjel med de samme stillingene hele tiden..hehe

:)

Musa kjennes litt anderledes ut nå tror jeg, så de blir nok ikke lei. Er så svullen nå, full av blod[:D] Sambo har ikke sagt noe, men jeg har lest det et sted.

Jeg har noen leksaker som har blitt flittigere brukt i det siste, så lysten er økt ja.

vi har daglig, ofte flere runder på en dag. føler meg ikke akkurat sexy, men sambo synes jeg er fin. men av og til slukker jeg lyset og gjemmer meg under dynen fordi jeg føler meg så crappy,mens sambo koser seg som bare det.hehe.har spurt om han synes det er ekkelt med tanke på babyen som ligger inni, men det gjør han ikke. tenker også på hvordan det vil bli etter babyen er kommet ut. han kan godt "ha seg" på soverommet, mens babyen sover der, men jeg synes det blir litt rart..

Vi har gjerne sex hver dag, men har fått beskjed om å roe det litt. Jeg får så sterke kynnere, at det ikke er gøy en gang. Men utrolig digg med sex!
Så da får vi finne på andre ting i stedet, kose oss gjør vi i hvert fall. Gleder meg til ungen er ute. Har ingen hemninger med å ha sex med baby på rommet, det har vi hatt før. Det er viktig for babyen at foreldrene har et godt forhold (og for oss betyr det mye sex).

Her blir det sjeldnere og sjeldnere stakkar sambo [:)]
Til å begynne med i svangerskapet så hadde vi oftere og jeg ble fortere tent enn noen sinne, men nå - nei, er så stor at det er slitsomt bare med tanken.

Men han får litt innimellom, og så får han heller hjelpe seg selv litt [:D]

Stakkers gubben.. han får også så sjelden at han blir ferdig etter 5 min [:)]
Men det rare er at 15 sekund etterpå så er han klar igjen?!!! [8|] [:D]

Back
Topp