Dagensbruker 29.03.2010

juneb

Forumet er livet
Ariana sitt intiativ som vi absolutt burde fortsette med: [:D]

"Ser inne på desember at de har dette, og synes det såg utrolig koselig ut... Så tenkte å dra igang det samme her? Så da begynner eg...
fungerer så her":

SORCIERE_ !! :)

hvor skal jeg begynne?? haha!! husker en av di første brevene jeg fikk av deg etter vi hadde preika litt og der sto det:
herregud MÅ bare fortelle deg noe... sambo har en kompiss på besøk, og nå så jeg att det ligger en brukt bh midt på gulvet!
*flau*..
du er UTROOLIG Ingvild.. og vettdu, er såååå glad vi begynte og skrive brev så myyyyye rart og koselig vi har prata om!
har vært HELT utrolig.. og vi som har spleisa Nora J og Joakim føør dem var født.:! spesielt, men vi er jo litt spesielle ;D heh!
du er en utrolig positiv jente, med skikkelig stå på vilje!! du gikk nesten høygravid på jobb og jeg BEUNDRER deg utrolig mye.
du er sterk og super flink! skulle virkelig ønske du bodde nærmere for trur vi kunne hatt det mye gøy sammen! såå søt og snill som du er.
ikke minst utrolig hjelpsom :) du meldte deg frivillig med en gang med og hjelpe meg med hemmeligvenn runde 2 og jeg hadde virkelig ikke klart det
uten deg! så utrolig bra kommunikasjon som vi hadde og ikke minst att "vi" ( du ), fant løsninger til di få utfordringene vi hadde den runden :)
du er kanskje den personen jeg "kjenner" som klager minst over ting, og ser på det meste som positivt og det er bare en UTROLIG bra egenskap som jeg
trur du kommer til og dra med deg resten av livet...
til slutt:
DU ER UTROLIG INGVILD... <3<3 suuuuper duuuper jente... du får opp humøret på februarforumet ;D

"Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg

I morgen velger SORCIERE_ny dagens bruker av de som har skrevet om henne i denne tråden, og hun starter ny tråd med det som er hovedinegget i denne tråden... altså:
Dagens bruker skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS bruker! hihi. den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen. Man skal velge av de som skrev noe positivt om deg
Disse har blitt valgt så langt :

¤ Trone
¤ Juneb
¤ sorciere_

hadde heilt glømt den episoden, men no hugser eg det;) Og så skjønn du er, snuppa mi!! [:)]¨og eg elska brevskrivinga med deg!!:D

Ingvildsnuppelura!! Det finnes bare en Ingvild og det er sorciere_!!
Frøken positiv! Rett og slett! :) Finnes ikke dårlig humør i denne jenta, he he! Og hvis det gjør det så er det "bare" samboern hennes det går ut over, ha ha ha!!!
Jeg er glad du er her på forumet jeg. Du sprer glede og positivitet til oss alle sammen! :) Og så er det gøy å lese feilpostingene dine! *rå latter* Hahahaha!!!
Jeg kunne spist deg opp tror jeg! [:D][:D][:D][:D] Store store klemmer!!!

Slenger meg på her jeg også, er kjempeglad vi har deg innpå her Sorciere_! Du er en humørspreder, og jeg har fått meg mange gode lattere av innleggene dine. Og du har absolutt bein i nesa, du er sjarmerende og har en unik måte å engasjere andre på! Innleggene dine er underholdende og du skriver med så stor innlevelse og treffer spikern på hodet i det du skriver. Du er en jente det er umulig å ikke bli glad i [:D]

Hiver meg på denne også jeg [:)]
hmm, hvor skal jeg begynne [:D]
Ingvild er en utrolig kjekke jente, er såååå glad i dialekta hennes.. hun skriver sååå fint :) alt det morsomme hun skriver gjør at jeg nesten tisser på meg av og til.. kan si det er mye hun har skrevet som jeg bare ha måttet sagt til mamma eller samboer når jeg har sittet her å lest det og fått latter krampe [:D][:D][:D]
Alltid såå positiv og god :) å hun har hatt en stå på vilje gjennom hele svangerskapet og vært positiv til ALT.. til og med da hun gikk overtid var hun positivt innstilt, det beundrer jeg sååå mye [:)] støtter alltid opp folk og svarer alltid uansett om hun vet svaret eller ei så får hun alle spørsmål til å virke viktige :) og får alle til å føle seg velkommen [:)]

Du er ei herlig jente Ingvild og jeg er glad for at jeg "kjenner" deg [:)]

Kan vel ikke gjøre annet enn å si meg enig i alt det de andre har sagt. Viljestyrke, og positiv energi er jo nøkkelordene. Beundrer deg som jobbet så mye, så lenge ut i svangerskapet! Og du har alltid noen flotte, positive kommentarer på lur for oss som klager :) 

sorciere_ var vel en av de som måtte vente litt lenge på babyen sin? Kan ikke huske at hun har klaget på det en eneste gang, i motsetning til mange andre, hehe [:)] Derimot trøstet hun de som klaget og ikke kunne vente med å få babyene sine[:)] Ellers hadde ikke forumet vært det samme uten denne glade jenta[:D] Virker som en reflektert, ung pike[;)] Og som jobbet myye før hun gikk ut i permisjon [:)]

Blid og glad jenta, med bein i næsa[:D]
Ho her sku e gjerna ha møtt, men sia vi bor så langt unna hverandre så får vi "møtes" her på BV[8D]

Positiv og blid og bein i nesa er det inntrykket jeg sitter igjen med. Stod på og jobbet mye gjennom hele svangerskapet og har alltid noe hyggelig å si til oss andre her inne[:)]

SORCIERE er ei herlig jente, var så kjekt å få kjøpe hemmelig venn pakke til deg :) kjem alltid med trøst eller eit godt råd. Og jammen heiv du deg med på gamle gubbe mobbe tråden mæ :) kjekt og ha nokon og dele erfaringer med som er i nesten samme situasjon :)
Er også veldig humoristisk å eg har ledd av mange av hennar innlegg. Å so lika vi møringane fjordingane godt da ;)
Veldig snill som tenke på andre før seg sjølv.
At ho jobba så pass mykje som ho gjorde hjelpte til på min motivasjon å halde ut på jobben til eit par dager før permisjonen min, når dei fleste rundt meg sa eg burde sjukmelde meg lenge før (glad eg ikkje gjorde det, hadde blitt lange uker heime)!

Soricere_ : Blid og positiv jente som aldri klager [:D] Til og med da hun gikk på overtid så kom det aldri en klage! Skriver alltid ting med en morsom kommentar i innleggene sine[:D] Hun er hyggelig mot alle her inne og får alle til å føle seg vel, selv på en dårlig dag [:D]

Miss Positiv er virkelig rette navnet på ho[:D]
Ingvild er en person eg virkelig skulle ønske eg kjente i virkeligheten..
Blir alltid i godt humør av innleggene dine.
Og det var så kjekt å sladre med deg under og eter fødselen.
Og at du ringte til føden for å høre om eg hadde født, når du ikkje fikk svar av meg[:D][:D]
Det sier litt om kor masse du engasjerer deg i andre[:)]

Du er ei herlig dame, med god humor[:)][:)] Og så er du og mann din sååå søte ilag og dere lagar søte born[:D][:D]

Er så glad at eg er blitt kjent med deg[:)]

Nååååh  Dåke er så utrulig søte!!  Skal så lagre dinna tråden i favoritter, så eg har noke å sjå på ein dårlig dag!!  Skikkeilig egobooster ;P

Sorciere er en blid og positiv jente som alltid har en støttende kommentar!

Hun har en utrolig god evne til å sette oss inn i tankene sine, selv om vi bare kommuniserer via skjermen. Har kjempegod sans for humor, er ærlig og legger ikke skjul på noe.

Virker som er utrolig artig og god jente som deler så masse morsomme historier og diskusjoner med oss på formuet [:D]
Og jeg liker at du holder på dialekten din, også når du skriver! Det gjør virkelig deg til deg! [:)]

Ms HappyHappyHappy[:)][:)]
Arbeidsjern og humørspreder til de grader!! Og ikke så værst til å organisere og holde styr på ting heller - tenker på siste hemmelig-venn-runden.... DA var det mye styr da!!
Men du og June ordna opp[:)] 

så koslig!

Sorciere
som sagt hundre ganger før Du er ei super positiv jente, som sprer masse smil og glede inne på forumet vårt!
Beundrer virkelig hvordan du alltid ser så positivt på ting, hvordan du koste deg med å gå gravid- til og med heeelt på slutten da du var på overtid! tålmodigheta selv
Kjenner deg ikke, men ser så mange gode egenskaper som Joakim(ck??) skal være glad for å ha i mamma`n sin <3 Tror du er en fantastisk god og omsorgsfull mamma

Back
Topp