Dagens!!

Jadasåneidaså

Forumet er livet
Jeg syntes de skal stenge grensen for innvandring en god stund framover...
Og sende asylsøkere ut av landet, og i samma slengen kan de sende ut de som er innvandrere som har gjort noe gæli.

Noe svart hvitt, men jeg orker ikke ta med nyanser her.

GO!

Javel?!?!! Jaha, da er nok jeg dømt til til å bo her for alltid evt går sønnen min vokse opp uten pappan sin. Applaus!

Hege storhaug! Er deg deg???? [8D]

Syns de kan sende de kriminelle innvandrerene ut...

godt du lager en underholdningstråd, siden jeg ikke har noe liv liskom....*tar popcorn*[:D]

ORIGINAL: Tøsa

Er det du som sier dette eller er det noen andre?

Det er vel det samme egentlig, bare nysgjerrig på hva andre ville ha sagt til noe sånt!

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

godt du lager en underholdningstråd, siden jeg ikke har noe liv liskom....*tar popcorn*[:D]

Rai rai!

Men hva er en innvandrer da?? Og hvilke innvandrere? Skal man sendes ut selv om man er norsk, men har besteforeldre som innvandret på 60-70 tallet? Bare fargede, muslimer eller gjelder dette svensker og tyskere også?

Ok, så du kjeder deg med andre ord.
Jeg gidder ikke kommentere, blir for dumt og urealistisk.

Signerer Tøsa.

ORIGINAL: MalinDalin

Men hva er en innvandrer da?? Og hvilke innvandrere? Skal man sendes ut selv om man er norsk, men har besteforeldre som innvandret på 60-70 tallet? Bare fargede, muslimer eller gjelder dette svensker og tyskere også?

Leste du hele HI eller?
Stenge grensen for innvandring(da gjelder det for alle og enhver), sende de som sitter i asly nå idag ut av landet... Ser ikke hva det har med besteforeldre som innvandret på 60 tallet å gjøre.

Jo, jeg leste HI. Men leste også komentarer i ettertid hvor det sto at man skal sende kriminelle innvandrere ut.

Ok, så du kjeder deg med andre ord.
Jeg gidder ikke kommentere, blir for dumt og urealistisk.

Boooring!

ORIGINAL: Marte Ingebjørg

ORIGINAL: Regan

Enig!

enig!

Finnes kjempe mange greie innvandrere som vi kan lære mye av:)
Men synes at før vi slipper flere nye inn i landet, så bør folk her i landet få bedre levestandar... Mange sliter økonomisk..,stakkars eldre på sykehjemmene,de får kansje dusje kun en gang på 14 dag.. hva med uteliggerene her i landet.. tror ikke det er alle som har valgt et slikt liv frivelig. Synes norge skulle ha hjelpt sine egne først (de som allerede bor i Norge(,gule,hvite,blå)
Husk.. inni er vi alle like,men forskjellig utenpå [:)]

ORIGINAL: Regan

For å si det sånn så er vi faktsisk avhengige av innvandrere her for å få samfunnet til å gå rundt.. Masse utenlanske i byggebransjen. dette hjelper på prisene og tilgjengelig arbkraft
Masse svensker i helse og utelivsbransjen
og utenlanske leger er det jo heller ikke helt lite av på landsbasis..
takk til alle de utenlanske som tar de jobbene vi ikke vil ha.. vaske butikk 2 timer 6 dager i uken jobber

Men ja: SEND HJEM KRIMINELLE

Back
Topp