Dagens visdomsord... *link*

*lykkeligst* skrev:
Og det der godtok du? Jeg hadde klikka. Makan til søl og griseri (for ikke å snakke om unødvendig)...

Erh, han vasket henne selv, mens jeg, eldstejenta og mamma var på butikken

Bouncing buttplug skrev:

*lykkeligst* skrev:
Og det der godtok du? Jeg hadde klikka. Makan til søl og griseri (for ikke å snakke om unødvendig)...

Det var jo kjekt da, men æsj, å få sprøyta sånn rett inn i munnen må jo bare være kvalmende.

Hahahahahaha herregud!

*lykkeligst* skrev:

Seriøst?

Litt morro må en nå kunne tåle i hverdagen vel?
Og litt sjokosaus tar da ikke livet av ei søt lita frøken!

----------------------------------------------------------------------------

Utrulig hærlige film pluggen, ser iallefall ka me kan bestikke littlo me hihi

*lykkeligst* skrev:

Bouncing buttplug skrev:

*lykkeligst* skrev:

Det var jo kjekt da, men æsj, å få sprøyta sånn rett inn i munnen må jo bare være kvalmende.

Man skulle tro det, ikke sant?? Hun spiste en halv liten pizza, drakk julebrus og spiste en halv kindereggsjokolade etterpå..O.o Men det er jo begrenset hva som faktisk ender opp INNI munnen hennes da..

*UtspyttaLaban* skrev:

*lykkeligst* skrev:

Seriøst?

Litt morro må en nå kunne tåle i hverdagen vel?
Og litt sjokosaus tar da ikke livet av ei søt lita frøken!

----------------------------------------------------------------------------

Utrulig hærlige film pluggen, ser iallefall ka me kan bestikke littlo me hihi

Hu e kje så vanskelige å bestikka

hahahaha..der var det ei som koste seg ja!!!

Bouncing buttplug skrev:

*lykkeligst* skrev:

Bouncing buttplug skrev:

*lykkeligst* skrev:

Man skulle tro det, ikke sant?? Hun spiste en halv liten pizza, drakk julebrus og spiste en halv kindereggsjokolade etterpå..O.o Men det er jo begrenset hva som faktisk ender opp INNI munnen hennes da..

Fy fader, at unger får i seg mye greier uten å bli kvalm skjønner jeg ikke. Jeg har spist en tallerken is og holder på å spy her. Blæh, men det er vel sånn unger funger?

*lykkeligst* skrev:

Jeg håper du kødder....

*lykkeligst* skrev:

Fy fader, at unger får i seg mye greier uten å bli kvalm skjønner jeg ikke. Jeg har spist en tallerken is og holder på å spy her. Blæh, men det er vel sånn unger funger?

Jeg tror det er en mekanisme laget for å takle lange lørdager hos besteforeldrene..

Bouncing buttplug skrev:

*lykkeligst* skrev:

Jeg tror det er en mekanisme laget for å takle lange lørdager hos besteforeldrene..

Aha, kan man kjøpe en sånn mekanisme tror? Jeg ble kvaaaaalm

*lykkeligst* skrev:

Bouncing buttplug skrev:

*lykkeligst* skrev:

Aha, kan man kjøpe en sånn mekanisme tror? Jeg ble kvaaaaalm

Er ikke helt utvikla enda, men snart kan man sikkert kjøpe den på boks ved siden av julesnopen tenker jeg:D

Back
Topp