dagens utfordring

• Trådstarter Trådstarter Luthien05
  • Opprettet Opprettet
L

Luthien05

Guest
skriv en positiv ting om den foran deg i tråden

Si en positiv ting om dagen i dag

------
Og siden jeg er først velger jeg å si at det er utrolig mange nydelige smilebabyer på april, henviser til go'tråden fra i går. Smelta helt. [:D][:D]

Det er god temperatur ute i dag.

IdaM er en pen jente med sterke meninger![;)]

i kveld skal eg ha litt baby fri og se film med en vennine[:D]juhu

mecluc har alltid så gode kommentarer på trådene! virker som hu er kjempe snill og hyggelig [:)][;)]

jeg fikk servert frokost på sofaen av samboern, brus og sjokolade [;)][;)][:D][:D]

kansje en dom ting, men glad for at jeg ikke våknet opp med en så intens hodepine idag..
Glad for at Tuva er så blid idag, og så gleder jeg meg å ser frem til at jeg skal være forlover i et bryllupp i slutten av august[:D]
Glad for at underndeigjen er en sånn god venninde, og for at det er så gode jenter her inne[:)]

Zera er ei koselig jenteog ei kjempegod mamma for prinsessene sine.

Idag har jeg verdens herligste sønn som vekte oss med ei latterkule :D

zera virker som en kjempe kul dame som ikke er redd for å si det hun mener [;)]

Og i dag blir sambo ferdig med å male og legge gulv på rommet til oliver! Jippi!![:D]

minimoi virker så søøøøt og snill[:)][:)][:)]

i dag skal vi SHOPPEEEEE!!! [:D][:D][:D]

Sha virker som ei god og fornuftig jente, med mye humor! [:)]

Idag skal jeg treffe tanta mi for første gang på 2 år. Det gleder jeg meg til! Også har jeg fått en stooor toblerone med mamma, som sikkert går ned etterhvert.[:D]

ÅÅÅhhh nå ble jeg rørt...
Tusen takk syddihode og MiniMoi[:D][:D] Virker gode å snille dere også, og gode mammaer[:D]

Siden ingen har skrevet om syddihodet, gjør jeg det i tillegg jeg[;)]
Hun virker som ei fornuftig, og koselig jente[:D]

*MammaSilje* har koselige kommentarer på de fleste av innlegende her inne. Virker som ei oppriktig jente[:)]

Spencer Nicolay ser ut til å ha blitt frisk idag[:D][:D]

ElisabethRB virker som ei utrolig snill og omtenksom jente[:)]
Alltid koselige kommentarer fra deg!

I dag skinner solen og det er så deilig!! Jeg skal til frisøren og så har mannen ferie, så vi skal kooose oss med verdens beste Hermine[:D] Og så skal jeg ut og ta et glass vin med noen venninner i kveld tror jeg.

*snuppis* passer nicket sitt...tror hu er ei EKTE snuppe!!! utrolig snill og peeen! og super mamma for søteste lille Hermine!

Frisør i kveld på TIDE!!!!!!!!!!! [:D] og det er sol ute [:)]

L.a virker som ei kjempe koselig jente med sterke meninger[:)] og ikke minst har en NYDELIG liten snuppe[:)][:)]

Idag skal jeg vaske klær å rydde litti huset mens hannah er i barnehagen for første gang alene[:)]

Zupermom virker som ei kjempe koselig person med herlige unger =)
tenker ofte på hvordan det går med lillegutten din.. glad alt gikk godt

sandnes86 er ei jente som har gått gjennom mye men likevel kommet ut med beina på jorda! Bra jobba [:)]

I dag skal vi til svigers og feire bursdagene til svigerfar og "tanteungen" min (som blir 19 år...) [8D]

Lisfje virker som ei rolig og stødig jente!

Det er fint vær ute, og det er torsdag, dvs snart helg!! :)

Miss Hønemor virker snill og grei[:)]

I dag skal vi kose oss sammen vi 3[:D] ut på shopping etterhvert[;)]

Krepsen83 virker som ei ufattelig kul dame ! Å so har du ei nyyyyydeli lita jente da !

Idag er det ok vær ute...[:D]

lillemor er superHOT [:D][:D]

sola skinner og sambo har langhelg og til lørdag skal vi ha navnafest [:D]

Abiel er god på singstar [8D] og veldig lett å bli glad i!

Nå skal jeg ut å trene flesket!!!

Back
Topp