Dagens UTBLÅSNING

Krristy

Gift med forumet
Dët er så J*** kjekt når han minste på 2 mnd-er HELE tiden skal bli Bært på når eg i tillegg har Senebetennelse i BEGGE armene [:@][:@][:@]
Eg er SÅ nær med å kappe av meg begge armene[:'(][:'(]

Og det nytter ikkje med bæresele, bæresjal og alt det greiene der (eg har prøvd)
Eneste som er godt nok er armene mine og eg MÅ gå rundt og bysse han, kan ikkje sitte då blir han illsint med engong [:@]
Og blir ikkje bedre av at ingen kan avlaste meg og har en trassete 1,5 åring i tillegg som krever oppmerksomhet og 1,5 åringen er syk i tillegg!

Og nei det har ingenting med magevondt eller vondt i kroppen på han minsten [&:][&:]

Tok meg faktisk 20 min på å skrive dette innlegget

Blir ikkje bedre når eg kjenner nikotinsuget [8D]
Måtte få det ut en plass[:(][:'(][:D]

ORIGINAL: Natural Beauty

Hva med at mannen avlaster deg litt? Familie eller venner?

Han er i nordsjøen.
Vennene har nok med sine egne unger og familien er enten syk eller på jobb [:'(]

Uff stakkars deg. Hørtes helt forferdelig ut. Har dessverre ikke noe råd, men min medfølelse skal du få[:)]

ORIGINAL: skyberta

Uff stakkars deg. Hørtes helt forferdelig ut. Har dessverre ikke noe råd, men min medfølelse skal du få[:)]

Legg babyen i vogna.

ORIGINAL: Durken

Legg babyen i vogna.

hadde jeg også gjort!

Har akkurat samme problemet som deg....[:'(]
Bare at jeg har senebetennelse i skulderen. Trodde jeg var blitt kvitt den dritten for ei stund siden, men litt belastning så er den tilbake.
Lever på paralgin forte jeg[:o]

ORIGINAL: MorraTeFreja

Legg han fra deg!!

Om du vet han ikke har noen plager, sult eller trenger tørr bleie, så må du få en slutt på det med en gang. Det blir ikke bedre om du fortsetter å bære på han.

signerer denne - det blir verre jo eldre han blir! Få snudd det med en gang. Sånn kan du ikke ha det - da sliter du deg ut stakkar!

Legg han fra deg!!

Om du vet han ikke har noen plager, sult eller trenger tørr bleie, så må du få en slutt på det med en gang. Det blir ikke bedre om du fortsetter å bære på han.

så eg skal la han ligge å hylskrike då hele tiden ?

ORIGINAL: Krristy

Legg han fra deg!!

Det er han aaaalt for liten til! Han er jo bare 2 måneder!

få mannen heim. Barnepassers sykdom!
du ødlegge deg for livet sånn du holder på...

ORIGINAL: ~StRaToS~

Legg han fra deg!!

Var det eg også stussa på, stakkaren er jo så liten

Legg han fra deg!!

Enig.

Kom borti en knapp, så rakk ikke å skrive ferdig. Legg han i vippestol, babytepper eller hva det er du har, også setter du deg på gulvet sammen med han.

Uff, stakar liten og stor [&:]

Du sier han ikke har vondt i kroppen, har du vært hos manuellterapeut eller lignende med han?

Hvis du blir sykemeldt, kan han komme hjem og overta permisjonen din da? / sykt barnepasser dager. Tror ikke du har noe godt av å fortsette sånn du gjør iallefall, da blir du jo aldri bra..

Legg han fra deg!!

Du kan stå ved siden av å holde en hånd på han, vugge vogna, synge og lalle. Om han ikke roer seg så ville jeg sett etter hva som plager han!

ORIGINAL: Durken

Legg han fra deg!!

Du kan stå ved siden av å holde en hånd på han, vugge vogna, synge og lalle. Om han ikke roer seg så ville jeg sett etter hva som plager han!

signerer her.. har du eller kan få tak i en eletrisk vugge,gyngestol fra f.eks fisher price? de er gode å ha, da spiller den musikk, gynger frem å tilbake.

Vippestol ble min beste venn de første md[8D]

ORIGINAL: Qualitas

Samme her!!!!

ORIGINAL: Qualitas

Den er min bestevenn når han vil ligge i den [8D]

Back
Topp