Dagens ultralyd ❤

5464c08222f50a58ff426bae5ae41c80.jpg

Da har jeg fått vært på ultralyd på Ahus og det ble konstantert at tvillingene ikke dele noenting. Så da ble det lavrisiko og det er veldig fint [emoji4][emoji4] nå er det bare spennende å se hvilke kjønn vi venter [emoji1][emoji1]

Men fy så spesielt det er å se to stk som spreller rundt med armer og bein [emoji23][emoji7][emoji7]

Etter mine egne kalkulasjoner så er jeg 11+3 på vei i dag og legen min målte det samme på ultralyd for 4 uker siden. Men i dag målte hun på Ahus de til å være 12+1. Kan det bare være at de vokser i rykk og napp eller er jeg nå da 12+1 istedenfor? For da skjønner jeg ingenting [emoji23]

Så fine de var :D Herligt å se de ligge å sprelle! Jeg fikk beskjed når jeg var på tul nr 2 at den første stemte nok enn nummer to, så jeg har valgt å ta utgangspunkt i den første terminen for å ikke bli "skuffet" hvis jeg blir satt tilbake igjen på oul :)

Så fine de var :D Herligt å se de ligge å sprelle! Jeg fikk beskjed når jeg var på tul nr 2 at den første stemte nok enn nummer to, så jeg har valgt å ta utgangspunkt i den første terminen for å ikke bli "skuffet" hvis jeg blir satt tilbake igjen på oul :)
Min egentlige termin er 8.oktober grunnet siste mens. Mens mine egne kalkulasjoner er 18.oktober grunnet lang syklus. Lurer på om jeg skal fortsette og følge min egen som legen var enig i på første ultralyd da [emoji4][emoji4]

Min egentlige termin er 8.oktober grunnet siste mens. Mens mine egne kalkulasjoner er 18.oktober grunnet lang syklus. Lurer på om jeg skal fortsette og følge min egen som legen var enig i på første ultralyd da [emoji4][emoji4]

Ja slik er det hos meg og, er ikke så lett å vite hvilken termin som stemmer best alltid :p Menstermin 1. Oktober, eggløsningstermin 10. Oktober, og 12. Oktober på første tul :p Så da holder jeg siste terminen så blir jeg heller positivt overraska om jeg blir satt fram på oul :D

Så fine skatter! :D Veldig spesielt å se to stykk - og det syntes jeg som ikke har noe med dem å gjøre engang! :P En liten en er jo et underverk i seg selv, og å da ha TO på en gang er jo til å bli lamslått av :D <3

Så herlig[emoji5]

Back
Topp