Ja, det er rart det der. Det er jo noe som heter ammetåka, men gravidtåka burde også vært allment kjentVi er unnskyldt alle mann her inne mener nå jeg om det å huske ting [emoji23][emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er rart det der. Det er jo noe som heter ammetåka, men gravidtåka burde også vært allment kjentVi er unnskyldt alle mann her inne mener nå jeg om det å huske ting [emoji23][emoji23][emoji23]
![]()
Da har jeg fått vært på ultralyd på Ahus og det ble konstantert at tvillingene ikke dele noenting. Så da ble det lavrisiko og det er veldig fint [emoji4][emoji4] nå er det bare spennende å se hvilke kjønn vi venter [emoji1][emoji1]
Men fy så spesielt det er å se to stk som spreller rundt med armer og bein [emoji23][emoji7][emoji7]
Etter mine egne kalkulasjoner så er jeg 11+3 på vei i dag og legen min målte det samme på ultralyd for 4 uker siden. Men i dag målte hun på Ahus de til å være 12+1. Kan det bare være at de vokser i rykk og napp eller er jeg nå da 12+1 istedenfor? For da skjønner jeg ingenting [emoji23]
Min egentlige termin er 8.oktober grunnet siste mens. Mens mine egne kalkulasjoner er 18.oktober grunnet lang syklus. Lurer på om jeg skal fortsette og følge min egen som legen var enig i på første ultralyd da [emoji4][emoji4]Så fine de varHerligt å se de ligge å sprelle! Jeg fikk beskjed når jeg var på tul nr 2 at den første stemte nok enn nummer to, så jeg har valgt å ta utgangspunkt i den første terminen for å ikke bli "skuffet" hvis jeg blir satt tilbake igjen på oul
![]()
Min egentlige termin er 8.oktober grunnet siste mens. Mens mine egne kalkulasjoner er 18.oktober grunnet lang syklus. Lurer på om jeg skal fortsette og følge min egen som legen var enig i på første ultralyd da [emoji4][emoji4]