Dagens ultralyd ❤

Kathybe

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
5464c08222f50a58ff426bae5ae41c80.jpg

Da har jeg fått vært på ultralyd på Ahus og det ble konstantert at tvillingene ikke dele noenting. Så da ble det lavrisiko og det er veldig fint [emoji4][emoji4] nå er det bare spennende å se hvilke kjønn vi venter [emoji1][emoji1]

Men fy så spesielt det er å se to stk som spreller rundt med armer og bein [emoji23][emoji7][emoji7]

Etter mine egne kalkulasjoner så er jeg 11+3 på vei i dag og legen min målte det samme på ultralyd for 4 uker siden. Men i dag målte hun på Ahus de til å være 12+1. Kan det bare være at de vokser i rykk og napp eller er jeg nå da 12+1 istedenfor? For da skjønner jeg ingenting [emoji23]

åh, to så fine fostre <3 (hvis 12+1 stemmer, ellers veeeeldig fine bamsemumser :P )
Jeg tar de ul-målingene ang hvor langt litt med en klype salt, det er oul som "bestemmer" etterhvert. Men hos meg har det bare vært et par dager forskjell, hos deg var det jo litt mer. Så det aner jeg i grunn ikke noe om. Men når de er så små, så skal det bare en ørliten endring av hvor de setter måleren for at det gir stort utslag på dager, da spesielt hvor tidligere du er..

Åh så moro å se!!! Gratulerer så mye!

Nåååh, så fine bilder :Heartred
Er ikke unormalt og få forskjellige målinger. Jeg vet jo når egget er befruktet pga IVF, Men likevel, så satte de meg frem på siste UL. :)

åh, to så fine fostre <3 (hvis 12+1 stemmer, ellers veeeeldig fine bamsemumser [emoji14] )
Jeg tar de ul-målingene ang hvor langt litt med en klype salt, det er oul som "bestemmer" etterhvert. Men hos meg har det bare vært et par dager forskjell, hos deg var det jo litt mer. Så det aner jeg i grunn ikke noe om. Men når de er så små, så skal det bare en ørliten endring av hvor de setter måleren for at det gir stort utslag på dager, da spesielt hvor tidligere du er..
Trodde de ble til fostre i uke 10+2 jeg [emoji4][emoji5]
Sant dette ned målingene forsåvidt, ble bare så eh nedtellingen til uke 12 var plutselig over [emoji23] hun på sykehuset går nok utifra de målingene hun gjorde i dag da hun sa jeg var 18 uker om 6 uker. Kanskje jeg skal driste meg til å bruke den nye lengden.

Trodde de ble til fostre i uke 10+2 jeg [emoji4][emoji5]
Sant dette ned målingene forsåvidt, ble bare så eh nedtellingen til uke 12 var plutselig over [emoji23] hun på sykehuset går nok utifra de målingene hun gjorde i dag da hun sa jeg var 18 uker om 6 uker. Kanskje jeg skal driste meg til å bruke den nye lengden.
Ah, trodde det var når fosteret var 10uler. Er det når vi er 10uker ja. Haha, leste det sikkert den dagen i appen, men det er jo long gone [emoji23]

Ah, trodde det var når fosteret var 10uler. Er det når vi er 10uker ja. Haha, leste det sikkert den dagen i appen, men det er jo long gone [emoji23]
Vi er unnskyldt alle mann her inne mener nå jeg om det å huske ting [emoji23][emoji23][emoji23]

Back
Topp