Dagens tips!

Håpefull85

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Ikke prøv å laminere ultralydbilder:o (kanskje noen synes d er logisk, men så langt tenkte ikke jeg...skulle bare gjøre de mer holdbare)
De ble HELT sorte, totalt ubrukelige etterpå!!:(
(Heldigvis ødela jeg ikke alle)

Å nei! Det var kjedelig, bra det ikke var alle! Takk for tips, kunne fint gjort det samme selv. Vi har et 6 år gammelt bilde som har stått i glass og ramme i sollys, holdt seg like fint så langt ihvertfall.

Jeg sørget for å scanne inn mine på jobb. Da kan man printe de på vanlig papir etterpå og laminere

Jeg mener å huske at man ikke kunne kopiere de i kopimaskin før. Men mulig det går nå, siden det går å scanne de.

Går helt fint å scanne :) Sist jeg gjorde det var i 2013 på en maskin fra 2012 (kopi/skriver/scanner/fax i ett)

Å nei! Det var kjedelig, bra det ikke var alle! Takk for tips, kunne fint gjort det samme selv. Vi har et 6 år gammelt bilde som har stått i glass og ramme i sollys, holdt seg like fint så langt ihvertfall.
Så bra du sier i fra! Hadde vært typisk meg å gjøre dette :-)
Jeg sørget for å scanne inn mine på jobb. Da kan man printe de på vanlig papir etterpå og laminere

"Godt" vi er flere som kunne gjort d samme, tenkte d var greit å si ifra så ikke flere fikk ødelagt bildene sine:o
Veldig lurt å scanne først ja, men d var som sagt aldri i min villeste fantasi at dem skulle bli ødelagt...så d var ikke noe som kunne si meg at jeg burde scannet dem først, dessverre:(
Håper ikke noen andre gjør d samme, men d var ikke første gang (har googlet nå etterpå:p) og d blir neppe siste heller!!

Vi fikk med 20 bilder på minnepenn i uke 12, men i uke 29 er det nok bare på papir :)

Går helt fint å scanne :) Sist jeg gjorde det var i 2013 på en maskin fra 2012 (kopi/skriver/scanner/fax i ett)
Så bra. Kan være jeg blander kopimaskin og lamineringsmaskin også. Husker bare vi fikk beskjed i 2007 om at det var en av de tingene vi ikke måtte bruke. Jeg skal absolutt scanne mine inn denne gangen. Veldig lurt.

Vi fikk med 20 bilder på minnepenn i uke 12, men i uke 29 er det nok bare på papir :)
Tror dette kommer an på hvor ny maskinen er Her i byen er alt litt sånn 1980 føler jeg så blir nok "papirversjon" her i uke 19. På 3D (uke 24) får vi video og bildefiler <3

Jeg mente selvfølgelig uke 19 i det jeg selv tidligere. Får nok papirbilder på sykehuset, så da må de oppbevares forsvarlig ;) Hvis vi går på 3D i uke 25-30 så blir det til samme sted som i uke 12 og der får man bilder og film på minnepenn. Offentlige sykehus er ikke så avanserte...

For de som skal ha EmmaLjunga vogner så fikk jeg beskjed i butikken at jeg måtte bestille senest april og få den i mai (evt lagre den i butikk), fordi de sommerstenger lageret i juni og juli. :-)

Så synd med de ultralyd bildene dine! Tusen takk for at du skrev det her. Samboeren min foreslo etter ul i dag at han kunne ta de med på jobb og laminere de, noe vi ikke gjorde siden jeg leste dette tipset, så der reddet du oss:D

Så synd med de ultralyd bildene dine! Tusen takk for at du skrev det her. Samboeren min foreslo etter ul i dag at han kunne ta de med på jobb og laminere de, noe vi ikke gjorde siden jeg leste dette tipset, så der reddet du oss:D

Godt d var til hjelp for noen;)

Back
Topp