Dagens test

*Bobbo*

Forumet er livet
Viste +, jeg er GRAVID.

Vi går rundt i lykkerus her nå. Dette er bare verdensbeste følelse.
Jiiiiiiiiiiiipppppiiiiiiiiiiiiii.

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Eg bare smile eg vennen[:D][:D][:D] Er så glad på dine vegner!!!!!!
Du skal få flytte inn i septemberforumet[;)][:D] Wiiiii[:D]

Dette unner eg deg av heile mitt hjerta vennen,
eg er så glad at eg griner[:(][:D] Gledestårer selfølgelig[:D]

GRATULERA VENNEN
Du er GRAVID[:D][:D]
Og skal kanskje bli mamma til 2!?!?![;)][:D]
Blir spennande med UL i veke 7[:)][:)][:)][:)]

åååååå :D Kjære deg:D
Nå gråter jeg av lykke:D
Visste det var din tur... uten tvil<3 hihihi.

*gratulerer* <3

Gratulere så masse

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

No blei eg så utrulig gla på dine vegne! Endelig e da dåkas tur[:)][:)][:)]

[:)][:)][:)]GRATULERA SÅ MASSE MED SPIRO[:)][:)][:)]

GRATULERER MED SPIREN I MAGEN DIN, KOS DEG MASSE MED DEN VOKSENDE MAGEN DIN FRAMOVER [:)]

Tusen takk jenter. [:)][:)][:)] 2009 kunne ikke startet bedre. [:)][:)][:)] 

Kjære søte snille Bobbo. Her fosser tårene i strie strømmer, for en fantastisk nyhet!! 1.dagen i 2009 og det er dette dere opplever. For en fantastisk start! DU ER GRAVID VENNEN!!!!!!!!! Hurra hurra!!!! Hadde jeg ikke vært gravid skulle jeg ha spretti en champagne flaske for deg! Skjønner godt at dere er i lykke rus og alt som måtte være. FY SØREN SÅ HERLIG NYHET! Tror ikke jeg kommer til å slutte å smile på deres vegne i dag jeg[:D] Dette har dere virkelig fortjent!! HIPP HIPP HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[:)][:)]JAAAAAAAAAAAA[:D][:)][:D][:D][:D][:D][:D]
Gratulerer *Bobbo*,tenk at du skal bli mamma i 2009[:D][:D][:D][:D]
Åååh,så fantastisk!!![:D][:D]
Dette var virkelig VELDIG VELDIG fortjent[:)]

Må legge til at jeg gleder meg til å se ny signatur og "nedtellings" ticker hos deg etter hvert bobbo! Her må [Miss] fikse noe fint[;)][:)]

ORIGINAL: Sarah

Må legge til at jeg gleder meg til å se ny signatur og "nedtellings" ticker hos deg etter hvert bobbo! Her må [Miss] fikse noe fint[;)][:)]

Titter vel litt på ticker i løpet av dagen, hehe...
Så skal jeg spørre miss'en min om hun kan lege en ny signatur til meg.  [;)][;)][;)]

Å så koselig Bobbo!! Gratulerer så mye!!! Verdens beste nyttårsgave! [:D]

Gratulerer såååååååååååå masse, nå var det endelig din tur og nå skal du bare kose deg framover. Ta godt vare på deg selv og bebisen/e i magen din [:D][:D][:D] Mange klememr til deg og et GODT nytt år, det tror jeg du får [:D][:D][:D]

ORIGINAL: ..Lykke..

[:)][:)]JAAAAAAAAAAAA[:D][:)][:D][:D][:D][:D][:D]
Gratulerer *Bobbo*,tenk at du skal bli mamma i 2009[:D][:D][:D][:D]
Åååh,så fantastisk!!![:D][:D]
Dette var virkelig VELDIG VELDIG fortjent[:)]

signerer denne jeg!! Har ikke vært så veldig mye her inne, men har fått fulgt med på deg!! Gratulerer nok en gang![:D]

Yippy

Gratulerer så mye, endelig fikk du en positiv test, og da krysser jeg fingrene for deg og sier at dette her er absolutt ditt år. Måtte den lille klore seg godt fast nå, så kan dere treffes i eh....blir det september baby nå, eller har jeg fallt av laset?

Venter spent på opdatering på hvordan det går me deg, og når det blir UL med mer......dette her fortjente du snupppa[:)]

ORIGINAL: snuppis!

Gratulerer så masse *Bobbo*!!!! Endelig var det din tur  Kommer til å savne deg masse her

Kommer nok ikke til å forsvinne herfra. Her er dagboka mi og dette er jo "Hjem"

Å herregud Bobbo!!!! Var såvidt jeg turte å gå inn på tråden din... Var så spent på svaret... Og så var det det jeg krysset alt for, trodde og håpet på. Begynte å gråte...
DU ER GRAVID VENNEN!!!

GRATULERE SÅ UTROLIG MASSE, en fantastisk surrealistisk følelse å få en positiv test etter mange negative.
Ha en fantastisk dag og gratulere igjen som nytt medlem av September klubben!!
Nyyyyyt svangerskapet!!! [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ÅÅÅååååå så gøy *Bobbo* . Gratulerer sååå masse med positiv test. Så kjekt å begynne året med slike gode nyheter.

Masse masse lykke til med det lille som gror og skal bli en søt liten baby

Det er så gøy å se dette lille livet på UL. Dette blir spennende .

ÅÅÅÅÅ gratulere Bobbo,den fortjente du[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Du får glede deg med din voksene mage,tenk nå skal du bli MAMMA[:-][:-][:-][:-]
Jeg er ikke så mye her inne,men er inne å sniker av og til.Har fylt med deg,DETTE VA ÅRETS BESTE MELDING Å VÅKNE TIL.
Kos deg inn i det nye året[:D][:D][:D][:D][:D]

1 ivf novem negativ,[:(][:(][:(][:(]
2 ivf januar/februar[:-][:-][:-](håper,håper)

Ønsker dere alle et skjikkeligt GODT NYTT ÅR!!!!!!!

Back
Topp